Call of Duty 4 : Modern Warfare geliyor!!!

PC ve Teknoloji dünyasından son haberlere buradan ulaşabilirsiniz.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Mu®aT
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 762
Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36

Call of Duty 4 : Modern Warfare geliyor!!!

Mesaj gönderen Mu®aT »

Resim
Call of Duty serisini gelistiren firma Infinity Ward, serinin yeni oyunu Call of Duty 4 : Modern Warfare'i yarın ESPN'de duyuracak.

Call of Duty 4 : Modern Warfare hem PC'lere hem de konsollara uyarlanacak, PSP de unutulmayanlar arasında.Oyun günümüzde ortadoguda gerçeklesen modern savasları konu alacak.

Normalde FPS türü oyunlarda karakterin kafasında 4 adet kritik nokta bulunurken, söylentilere göre Call of Duty 4'te bu rakam 16.Bu da su demek oluyor; düsmanın neresine ates ederseniz o noktaya özgü bir eylem gerçeklesecek. Örnegin düsmanın kulagına ates ettiginizde kulagın kopması, kasketinin kenarına ates ettiginizde kasketin dönecek olması bunlardan sadece ikisi. Fakat tüm bunların Activision tarafından henüz dogrulanmadıgını da belirtelim.

CHIP Online Yorumu: Call of Duty 4'ü kardes dergimiz Level gibi biz de dört gözle bekliyoruz.

Kaynak: chip.com.tr
Kullanıcı avatarı
nemesis_35
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 315
Kayıt: 06 Şub 2007, 04:21

Mesaj gönderen nemesis_35 »

iyide ben daha 3 ü oynamadan 4 nerden çıktı?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11967 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

nemesis_35 yazdı:iyide ben daha 3 ü oynamadan 4 nerden çıktı?
Gece gece beni güldürdünya allah ta seni güldürsün :D
Kullanıcı avatarı
Kripteks®
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3564
Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 3 kez
İletişim:

Mesaj gönderen Kripteks® »

Oyun günümüzde ortadoguda gerçeklesen modern savasları konu alacak.

iset bu cümleye bu olaya biterim

ayrıac aegia phsix grafik motoru kullanacak call of yapımcıları

bu da nedemek oluyor ekran kartı iyi ve güçlü olacak demek oluyor oyksa zor oynanır

süper ama günümüz savaslarını ne zaman konu alacaklar derken merakla bekliyorum
Kullanıcı avatarı
ultrailker
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 986
Kayıt: 25 May 2006, 19:46
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen ultrailker »

oyunun çıktıgı günün ertesi günü oyunlar kısmından indirebilirisniz :D
Kullanıcı avatarı
Mu®aT
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 762
Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36

Mesaj gönderen Mu®aT »

ultrailker yazdı:oyunun çıktıgı günün ertesi günü oyunlar kısmından indirebilirisniz :D
eeyvallah ilker..
sunu oyunun çıktıgı gün yapsak :D :D :D
Kullanıcı avatarı
Mu®aT
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 762
Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36

Mesaj gönderen Mu®aT »

Kripteks yazdı:Oyun günümüzde ortadoguda gerçeklesen modern savasları konu alacak.

iset bu cümleye bu olaya biterim

ayrıac aegia phsix grafik motoru kullanacak call of yapımcıları

bu da nedemek oluyor ekran kartı iyi ve güçlü olacak demek oluyor oyksa zor oynanır

süper ama günümüz savaslarını ne zaman konu alacaklar derken merakla bekliyorum
hasanım peki buna 512 ekran kartı olurmu yahu..
Kullanıcı avatarı
Kripteks®
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3564
Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 3 kez
İletişim:

Mesaj gönderen Kripteks® »

olur muratım olur olmazmı hiç önemli olan gpu ve bellek hızı zaten

8800 gtx de fear ı adamlar full grafik oynadı kart banamısın demedi

arastır internette bak bulursun ama o kart 768 mb tı :lol:
Kullanıcı avatarı
Mu®aT
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 762
Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36

Mesaj gönderen Mu®aT »

nemesis_35 yazdı:iyide ben daha 3 ü oynamadan 4 nerden çıktı?
3'ü oynayamazsın zaten :D :D
sende PS3 var mı???
ona çıktı simdilik..
belki birgün pc'yede çıkar :D
Kullanıcı avatarı
Mu®aT
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 762
Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36

Mesaj gönderen Mu®aT »

Kripteks yazdı:olur muratım olur olmazmı hiç önemli olan gpu ve bellek hızı zaten

8800 gtx de fear ı adamlar full grafik oynadı kart banamısın demedi

arastır internette bak bulursun ama o kart 768 mb tı :lol:
iyi benimkiside zaten 1000 mb ekran kartı idi :lol: :lol:
Kullanıcı avatarı
AykutT
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1347
Kayıt: 15 Haz 2006, 10:51
Teşekkür edildi: 8 kez

Mesaj gönderen AykutT »

Arkadaslar abuk sabuk mesajlar yazıp durmayın..
Ha eger amacınız "bakın 512 kartım var sizin yok" demekse, direkt yazın anlayalım.

Kolay gelsin.
Cevapla

“Teknoloji ve bilim haberleri” sayfasına dön