Çikolatada bulunan kakao faydalımıdır ?

Bitkilerle tedavi ve hangi bitki neye iyi gelir gibi görsel ve yazılı bilgilerin yeraldığı bölümdür
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53900
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19706 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Çikolatada bulunan kakao faydalımıdır ?

Mesaj gönderen velociraptor »


Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9457
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 929 kez
Teşekkür edildi: 7001 kez

Re: Çikolatada bulunan kakao faydalımıdır ?

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Kalp damar sağlığı için faydalı denilmiş videoda beyaz çikolata hariç her çikolatada kafein bulunduğu ve kakaonun vucuttaki hasarlı dokuları bulup onardığı söylenmiş, günde iki fincan sıcak çikolata içenlerin kalp krizi riskinin azaldığı söylenmiş ki faydaları olduğunu ben de az çok biliyorum fakat dozunda tüketmek önemli yoksa kakaonun kalorisinin fazla olması nedeniyle kilo artışına sebep olabilir.
Cevapla

“Şifalı bitkiler ve Sağlık bilgileri” sayfasına dön