Çikolatada bulunan kakao faydalımıdır ?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53900
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19706 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9457
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 929 kez
- Teşekkür edildi: 7001 kez
Re: Çikolatada bulunan kakao faydalımıdır ?
Kalp damar sağlığı için faydalı denilmiş videoda beyaz çikolata hariç her çikolatada kafein bulunduğu ve kakaonun vucuttaki hasarlı dokuları bulup onardığı söylenmiş, günde iki fincan sıcak çikolata içenlerin kalp krizi riskinin azaldığı söylenmiş ki faydaları olduğunu ben de az çok biliyorum fakat dozunda tüketmek önemli yoksa kakaonun kalorisinin fazla olması nedeniyle kilo artışına sebep olabilir.
