Did 1 Tiger Beat 50 Tanks? [Kursk Tank Savaşının 3D Simülasyonu]

Diğer bölümler ile alakasız konular buraya
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15152
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2507 kez
Teşekkür edildi: 5303 kez

Did 1 Tiger Beat 50 Tanks? [Kursk Tank Savaşının 3D Simülasyonu]

Mesaj gönderen TRWE_2012 »


1 Tiger = 50 Rus Tankını imha etmesi anlatılmış....
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9461
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7005 kez

Re: Did 1 Tiger Beat 50 Tanks? [Kursk Tank Savaşının 3D Simülasyonu]

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

İlginç yani tanklarla anında vurmaları savaşın ne kadar acımasız ve şiddetli olduğunu simülasyon şeklinde göstermiş.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: Did 1 Tiger Beat 50 Tanks? [Kursk Tank Savaşının 3D Simülasyonu]

Mesaj gönderen burak35 »

Sen bide bizim tugaydaki tankları gör. Koskoca mekanize tugayı değiştirip komando tugayı yapmışlar. e devlette görmüştüm. Vay be...
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15152
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2507 kez
Teşekkür edildi: 5303 kez

Re: Did 1 Tiger Beat 50 Tanks? [Kursk Tank Savaşının 3D Simülasyonu]

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

burak35 yazdı: 27 Haz 2025, 12:29 Sen bide bizim tugaydaki tankları gör. Koskoca mekanize tugayı değiştirip komando tugayı yapmışlar. e devlette görmüştüm. Vay be...
Türk Silahlı Kuvvetleri'nin (TSK) birliğin görev tanımında ve harp doktrininde önemli bir değişiklik yaptığını gösterir. Bu değişiklik bazı önemli niyetleri ve stratejik hedefleri ima eder.

Bu dönüşüm, TSK’nın asimetrik tehditlere, sınır ötesi harekâtlara ve iç güvenlik odaklı askeri angajmanlara daha fazla öncelik verdiğini göstermektedir. Aynı zamanda, daha esnek, hızlı ve profesyonel bir ordu yapısına yönelme eğilimini de ortaya koyar.



TRWE_2012
57.Topçu Tugayı (Erzincan)
Tugay Karargah Bölüğü
Emniyet Muhafız Takımı Onbaşısı
(312.Kısa Dönem )
En son TRWE_2012 tarafından 27 Haz 2025, 12:39 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9461
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7005 kez

Re: Did 1 Tiger Beat 50 Tanks? [Kursk Tank Savaşının 3D Simülasyonu]

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Ben de emniyet muhafız bölüğündeydim yani bölük'teki arkadaşlarla aramızdaki şaka deyim olarak "eziyet muhafız" :-D
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15152
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2507 kez
Teşekkür edildi: 5303 kez

Re: Did 1 Tiger Beat 50 Tanks? [Kursk Tank Savaşının 3D Simülasyonu]

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Kayserilifatih yazdı: 27 Haz 2025, 12:38 Ben de emniyet muhafız bölüğündeydim :-D
O zaman komutanlarla beraber çok gezmiş olmalısın.(koruma görevlisi)
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9461
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7005 kez

Re: Did 1 Tiger Beat 50 Tanks? [Kursk Tank Savaşının 3D Simülasyonu]

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Bizim işimiz sadece nöbet, mıntıka, törenler, ve amm de nöbet tutmaktı. (ani müdahale mangası) Araçlarla insanları ve komutanları götüren bir bölük vardı onlar götürüp getiriyorlardı biz sadece bu 4 işi yapıyorduk. Törenlerde geziliyordu onun dışında sürekli komutan ne emir verirse onu yapar alt mangalarla beraber usta birliğinde alt devreleri idare ederdik sürekli törenlerie hazırlanırdık hatta mallar gelirdi mesela jiletli teller falan kamyonla onları indirirdik bir de sürekli devriye atılırdı bütün kışlayı gezerdik belli yerlerde kuleler vardı kulelerde nöbet falan tutulurdu.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15152
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2507 kez
Teşekkür edildi: 5303 kez

Re: Did 1 Tiger Beat 50 Tanks? [Kursk Tank Savaşının 3D Simülasyonu]

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Kayserilifatih yazdı: 27 Haz 2025, 12:44 Bizim işimiz sadece nöbet, mıntıka, törenler, ve amm de nöbet tutmaktı. (ani müdahale mangası) Araçlarla insanları ve komutanları götüren bir bölük vardı onlar götürüp getiriyorlardı biz sadece bu 4 işi yapıyorduk. Törenlerde geziliyordu onun dışında sürekli komutan ne emir verirse onu yapar alt mangalarla beraber usta birliğinde alt devreleri idare ederdik sürekli törenlerie hazırlanırdık hatta mallar gelirdi mesela jiletli teller falan kamyonla onları indirirdik bir de sürekli devriye atılırdı bütün kışlayı gezerdik belli yerlerde kuleler vardı kulelerde nöbet falan tutulurdu.
O zaman senin askerlik "tatil köyüne gitmek" gibiymiş (küçümsemek yada alaya almak için kesinlikle yazmadım, sakın yanlış anlama beni)

Bende durum daha vahim'di.Sürekli komutan yaveri gibiydim.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: Did 1 Tiger Beat 50 Tanks? [Kursk Tank Savaşının 3D Simülasyonu]

Mesaj gönderen burak35 »

ERzincanda 2 gün kaldım. Hasta gitmiştim birde. Harikaydı. Havası suyu çok güzeldi.
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9461
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7005 kez

Re: Did 1 Tiger Beat 50 Tanks? [Kursk Tank Savaşının 3D Simülasyonu]

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Normalde zordur evet askere gitmeden bir buçuk ay önce miyopi ve astiğmatizma için geçirdiğim Femtosaniye lasik lazer göz cerrahisi sonucunda iki gözümde ameliyatın getirdiği rahatsızlık ve yarattığı sıkıntılar nedeniyle beni özellikle Samsun 19 Mayıs kışlasına aldılar.

Ailemin mükemmeliyetçiliğinden kaynaklı olarak beni aşırı ezmeleri ve hor görmelerinden kaynaklı bunalım geçirdiğim zamanlardı o zamanlar şimdi o zamana göre çok çok daha iyiyim.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: Did 1 Tiger Beat 50 Tanks? [Kursk Tank Savaşının 3D Simülasyonu]

Mesaj gönderen velociraptor »

Kayserilifatih yazdı: 27 Haz 2025, 12:38 Ben de emniyet muhafız bölüğündeydim
Aaa bir meslektaş çıktı bende 3. ordu karargahında muhazıf dım. :kafasalla:
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: Did 1 Tiger Beat 50 Tanks? [Kursk Tank Savaşının 3D Simülasyonu]

Mesaj gönderen burak35 »

ERzincan mayısta falan güzeldi serindi. Kışın nasıldır bilemiyorum. Ağrı -30 u görüyordu tabi.
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9461
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7005 kez

Re: Did 1 Tiger Beat 50 Tanks? [Kursk Tank Savaşının 3D Simülasyonu]

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Normalde askerlikte 4. ayımda bu sebeplerle samsun Ruh ve Sinir hastalıkları Hastanesi'nde gönüllü olarak 13 gün bulundum fakat ondan sonra askerden muaf ettiler sonra elime rapor geçti 6 ay civarı ondan sonra iki farklı şehirdeki hastanede itiraz muayenesinden geçtim sonra sen askere elverişlisin dediler muaf kararı bozuldu askeriyeye geri döndük askerlik 6 aya düştü 4 ay yapmıştım 2 ay daha yaptım daha sonra şansa askerlikten terhis olduk.

Anlayacağınız bir göz ameliyatı hayatımı mahvetti o yüzden beridir kimseye önermiyorum. Ben yaşadığım için bu ameliyatı yaşayanların ne yan etkiler geçirdiklerini, ne türlü sorunlar yaşadıklarını da çok iyi biliyorum
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15152
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2507 kez
Teşekkür edildi: 5303 kez

Re: Did 1 Tiger Beat 50 Tanks? [Kursk Tank Savaşının 3D Simülasyonu]

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

burak35 yazdı: 27 Haz 2025, 13:31 ERzincan mayısta falan güzeldi serindi. Kışın nasıldır bilemiyorum. Ağrı -30 u görüyordu tabi.
Ben -10 derece de 1.Numaralı Nizamiye'de (Tugay Komutanlık Yeri) nöbet tutarken, yüzümün buruş buruş donduğuna şahit oldum. :-)
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15152
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2507 kez
Teşekkür edildi: 5303 kez

Re: Did 1 Tiger Beat 50 Tanks? [Kursk Tank Savaşının 3D Simülasyonu]

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

velociraptor yazdı: 27 Haz 2025, 13:21
Kayserilifatih yazdı: 27 Haz 2025, 12:38 Ben de emniyet muhafız bölüğündeydim
Aaa bir meslektaş çıktı bende 3. ordu karargahında muhazıf dım. :kafasalla:
Bizdensin...!!!
Cevapla