Did 1 Tiger Beat 50 Tanks? [Kursk Tank Savaşının 3D Simülasyonu]
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15152
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2507 kez
- Teşekkür edildi: 5303 kez
Did 1 Tiger Beat 50 Tanks? [Kursk Tank Savaşının 3D Simülasyonu]
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9461
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7005 kez
Re: Did 1 Tiger Beat 50 Tanks? [Kursk Tank Savaşının 3D Simülasyonu]
İlginç yani tanklarla anında vurmaları savaşın ne kadar acımasız ve şiddetli olduğunu simülasyon şeklinde göstermiş.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Did 1 Tiger Beat 50 Tanks? [Kursk Tank Savaşının 3D Simülasyonu]
Sen bide bizim tugaydaki tankları gör. Koskoca mekanize tugayı değiştirip komando tugayı yapmışlar. e devlette görmüştüm. Vay be...
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15152
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2507 kez
- Teşekkür edildi: 5303 kez
Re: Did 1 Tiger Beat 50 Tanks? [Kursk Tank Savaşının 3D Simülasyonu]
Türk Silahlı Kuvvetleri'nin (TSK) birliğin görev tanımında ve harp doktrininde önemli bir değişiklik yaptığını gösterir. Bu değişiklik bazı önemli niyetleri ve stratejik hedefleri ima eder.burak35 yazdı: 27 Haz 2025, 12:29 Sen bide bizim tugaydaki tankları gör. Koskoca mekanize tugayı değiştirip komando tugayı yapmışlar. e devlette görmüştüm. Vay be...
Bu dönüşüm, TSK’nın asimetrik tehditlere, sınır ötesi harekâtlara ve iç güvenlik odaklı askeri angajmanlara daha fazla öncelik verdiğini göstermektedir. Aynı zamanda, daha esnek, hızlı ve profesyonel bir ordu yapısına yönelme eğilimini de ortaya koyar.
TRWE_2012
57.Topçu Tugayı (Erzincan)
Tugay Karargah Bölüğü
Emniyet Muhafız Takımı Onbaşısı
(312.Kısa Dönem )
57.Topçu Tugayı (Erzincan)
Tugay Karargah Bölüğü
Emniyet Muhafız Takımı Onbaşısı
(312.Kısa Dönem )
En son TRWE_2012 tarafından 27 Haz 2025, 12:39 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9461
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7005 kez
Re: Did 1 Tiger Beat 50 Tanks? [Kursk Tank Savaşının 3D Simülasyonu]
Ben de emniyet muhafız bölüğündeydim yani bölük'teki arkadaşlarla aramızdaki şaka deyim olarak "eziyet muhafız" 
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15152
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2507 kez
- Teşekkür edildi: 5303 kez
Re: Did 1 Tiger Beat 50 Tanks? [Kursk Tank Savaşının 3D Simülasyonu]
O zaman komutanlarla beraber çok gezmiş olmalısın.(koruma görevlisi)
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9461
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7005 kez
Re: Did 1 Tiger Beat 50 Tanks? [Kursk Tank Savaşının 3D Simülasyonu]
Bizim işimiz sadece nöbet, mıntıka, törenler, ve amm de nöbet tutmaktı. (ani müdahale mangası) Araçlarla insanları ve komutanları götüren bir bölük vardı onlar götürüp getiriyorlardı biz sadece bu 4 işi yapıyorduk. Törenlerde geziliyordu onun dışında sürekli komutan ne emir verirse onu yapar alt mangalarla beraber usta birliğinde alt devreleri idare ederdik sürekli törenlerie hazırlanırdık hatta mallar gelirdi mesela jiletli teller falan kamyonla onları indirirdik bir de sürekli devriye atılırdı bütün kışlayı gezerdik belli yerlerde kuleler vardı kulelerde nöbet falan tutulurdu.
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15152
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2507 kez
- Teşekkür edildi: 5303 kez
Re: Did 1 Tiger Beat 50 Tanks? [Kursk Tank Savaşının 3D Simülasyonu]
O zaman senin askerlik "tatil köyüne gitmek" gibiymiş (küçümsemek yada alaya almak için kesinlikle yazmadım, sakın yanlış anlama beni)Kayserilifatih yazdı: 27 Haz 2025, 12:44 Bizim işimiz sadece nöbet, mıntıka, törenler, ve amm de nöbet tutmaktı. (ani müdahale mangası) Araçlarla insanları ve komutanları götüren bir bölük vardı onlar götürüp getiriyorlardı biz sadece bu 4 işi yapıyorduk. Törenlerde geziliyordu onun dışında sürekli komutan ne emir verirse onu yapar alt mangalarla beraber usta birliğinde alt devreleri idare ederdik sürekli törenlerie hazırlanırdık hatta mallar gelirdi mesela jiletli teller falan kamyonla onları indirirdik bir de sürekli devriye atılırdı bütün kışlayı gezerdik belli yerlerde kuleler vardı kulelerde nöbet falan tutulurdu.
Bende durum daha vahim'di.Sürekli komutan yaveri gibiydim.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Did 1 Tiger Beat 50 Tanks? [Kursk Tank Savaşının 3D Simülasyonu]
ERzincanda 2 gün kaldım. Hasta gitmiştim birde. Harikaydı. Havası suyu çok güzeldi.
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9461
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7005 kez
Re: Did 1 Tiger Beat 50 Tanks? [Kursk Tank Savaşının 3D Simülasyonu]
Normalde zordur evet askere gitmeden bir buçuk ay önce miyopi ve astiğmatizma için geçirdiğim Femtosaniye lasik lazer göz cerrahisi sonucunda iki gözümde ameliyatın getirdiği rahatsızlık ve yarattığı sıkıntılar nedeniyle beni özellikle Samsun 19 Mayıs kışlasına aldılar.
Ailemin mükemmeliyetçiliğinden kaynaklı olarak beni aşırı ezmeleri ve hor görmelerinden kaynaklı bunalım geçirdiğim zamanlardı o zamanlar şimdi o zamana göre çok çok daha iyiyim.
Ailemin mükemmeliyetçiliğinden kaynaklı olarak beni aşırı ezmeleri ve hor görmelerinden kaynaklı bunalım geçirdiğim zamanlardı o zamanlar şimdi o zamana göre çok çok daha iyiyim.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53907
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19713 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
Re: Did 1 Tiger Beat 50 Tanks? [Kursk Tank Savaşının 3D Simülasyonu]
Aaa bir meslektaş çıktı bende 3. ordu karargahında muhazıf dım.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Did 1 Tiger Beat 50 Tanks? [Kursk Tank Savaşının 3D Simülasyonu]
ERzincan mayısta falan güzeldi serindi. Kışın nasıldır bilemiyorum. Ağrı -30 u görüyordu tabi.
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9461
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7005 kez
Re: Did 1 Tiger Beat 50 Tanks? [Kursk Tank Savaşının 3D Simülasyonu]
Normalde askerlikte 4. ayımda bu sebeplerle samsun Ruh ve Sinir hastalıkları Hastanesi'nde gönüllü olarak 13 gün bulundum fakat ondan sonra askerden muaf ettiler sonra elime rapor geçti 6 ay civarı ondan sonra iki farklı şehirdeki hastanede itiraz muayenesinden geçtim sonra sen askere elverişlisin dediler muaf kararı bozuldu askeriyeye geri döndük askerlik 6 aya düştü 4 ay yapmıştım 2 ay daha yaptım daha sonra şansa askerlikten terhis olduk.
Anlayacağınız bir göz ameliyatı hayatımı mahvetti o yüzden beridir kimseye önermiyorum. Ben yaşadığım için bu ameliyatı yaşayanların ne yan etkiler geçirdiklerini, ne türlü sorunlar yaşadıklarını da çok iyi biliyorum
Anlayacağınız bir göz ameliyatı hayatımı mahvetti o yüzden beridir kimseye önermiyorum. Ben yaşadığım için bu ameliyatı yaşayanların ne yan etkiler geçirdiklerini, ne türlü sorunlar yaşadıklarını da çok iyi biliyorum
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15152
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2507 kez
- Teşekkür edildi: 5303 kez
Re: Did 1 Tiger Beat 50 Tanks? [Kursk Tank Savaşının 3D Simülasyonu]
Ben -10 derece de 1.Numaralı Nizamiye'de (Tugay Komutanlık Yeri) nöbet tutarken, yüzümün buruş buruş donduğuna şahit oldum.burak35 yazdı: 27 Haz 2025, 13:31 ERzincan mayısta falan güzeldi serindi. Kışın nasıldır bilemiyorum. Ağrı -30 u görüyordu tabi.
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15152
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2507 kez
- Teşekkür edildi: 5303 kez
Re: Did 1 Tiger Beat 50 Tanks? [Kursk Tank Savaşının 3D Simülasyonu]
Bizdensin...!!!velociraptor yazdı: 27 Haz 2025, 13:21Aaa bir meslektaş çıktı bende 3. ordu karargahında muhazıf dım.![]()
