Cem KARACA- Ay Karanlık
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9455
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 929 kez
- Teşekkür edildi: 6998 kez
Re: Cem KARACA- Ay Karanlık
Ben Cem Karaca'nın daha çok "Namus Belası" ve "Islak Islak" şarkılarını severim
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Cem KARACA- Ay Karanlık
Sesi ne kadar güzel. Allah rahmet eylesin. Böyle sesler gelmez bir daha dünyaya. Zamanında haksızlıkta yaptılar adama.
Almanyada yaşamak zorunda kaldı.
Almanyada yaşamak zorunda kaldı.

