Windows11'e Windows7 Sidebar Ekleyince Güzelleşti...!!!

Duvar kağıdı, ekran koruyucu, ve diger gorsel paylaşımlarınızı burada yapabilirsiniz.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15185
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2514 kez
Teşekkür edildi: 5327 kez

Re: Windows11'e Windows7 Sidebar Ekleyince Güzelleşti...!!!

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Kayserilifatih yazdı: 06 Haz 2025, 17:38 Yakında defender daha da güçlü şekilde gelecek gibi görünüyor Microsoft müşteri hizmetlerine kaç kere söyledim şu Windows Defender'i isteğe bağlı yapın isteyenler ayrı program olarak kursunlar diye yıllardır fakat dinleyen olmamış gibi duruyor.
Adamlar başına buyruk hoyrat...Seni-beni düşünmüyorlar, büyük kurumsal müşterileri daha önemli onlar için....
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Windows11'e Windows7 Sidebar Ekleyince Güzelleşti...!!!

Mesaj gönderen burak35 »

8 gb tan fazla ram varsa bencede takas dosyasına gerek yok. Ramler zaten yeterince hızlı. Ben ellemedim mesela o takas dosyasını.
Bende ram az çünkü. 12 gb ramim olsaydı kapatır denerdim ama.
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9477
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7017 kez

Re: Windows11'e Windows7 Sidebar Ekleyince Güzelleşti...!!!

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Ben takas dosyasını kapalı olarak kullanıyorum. Aramızda 2 gb ram farkı var yani 4 gb ram kullanırken de modifiyeli sistemimde kapatırdım pek sorun yaşamazdım fakat modifiyesiz Windows 10 kullanırsam 4 gb ram ile bazen belirgin şekilde kasardı.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Windows11'e Windows7 Sidebar Ekleyince Güzelleşti...!!!

Mesaj gönderen burak35 »

Rami düşük olan bilgisayarda kapatmamak lazım ama. Çok sekme açarsam ram kullanımı 5 gb falan olursa takas dosyasını yoğun kullanıyo.
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9477
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7017 kez

Re: Windows11'e Windows7 Sidebar Ekleyince Güzelleşti...!!!

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Evet tarayıcılar yogun ram kullanıyor. Ben tarayıcı kullanmadan direkt olarak 8 gb ramli makineye 4 veya daha az olarak 5 gb ram vererek virtualbox çalıştırıyorum ram kullanımı 6.8 gb oluyor.

Sistemim tamamen modifiyeli olduğu için açılışta 70 tane işlemle açılıyor görev yöneticisinde Windows 11 Pro 24H2 sistemi. Bilgisayarda web tarayıcıları az kullandım.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Windows11'e Windows7 Sidebar Ekleyince Güzelleşti...!!!

Mesaj gönderen burak35 »

Windows 11 le kendini gereksiz yere yoruyorsun. Oysaki 1803 bile işini fazlasıyla görür.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15185
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2514 kez
Teşekkür edildi: 5327 kez

Re: Windows11'e Windows7 Sidebar Ekleyince Güzelleşti...!!!

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

burak35 yazdı: 08 Haz 2025, 02:08 Windows 11 le kendini gereksiz yere yoruyorsun. Oysaki 1803 bile işini fazlasıyla görür.
Elimiz mahkum beta'ya.... :(
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9477
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7017 kez

Re: Windows11'e Windows7 Sidebar Ekleyince Güzelleşti...!!!

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Windows 11 inan bana modifiye ile aynı Windows 7 ve 8 gibi hızlı oluyor. Sadece gereksiz bileşenler sistemi agırlaştırıyor ve kaldırılması gerekiyor onu da otomatiğe bağlayınca yorulma anlamında her hangi bir sorun kalmadı. :-D
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Windows11'e Windows7 Sidebar Ekleyince Güzelleşti...!!!

Mesaj gönderen burak35 »

Valla ben değiştirmeyecem sistemi. Geçen gün değiştirsemmi diye düşündüm. Sonra vazgeçtim. Niye uğaraşayım ki ? sorun yok sıkıntı yok.
Ufak tefek problemler olsa bile çözüyorum zaten.
Cevapla