Adamlar başına buyruk hoyrat...Seni-beni düşünmüyorlar, büyük kurumsal müşterileri daha önemli onlar için....Kayserilifatih yazdı: 06 Haz 2025, 17:38 Yakında defender daha da güçlü şekilde gelecek gibi görünüyor Microsoft müşteri hizmetlerine kaç kere söyledim şu Windows Defender'i isteğe bağlı yapın isteyenler ayrı program olarak kursunlar diye yıllardır fakat dinleyen olmamış gibi duruyor.
Windows11'e Windows7 Sidebar Ekleyince Güzelleşti...!!!
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15185
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2514 kez
- Teşekkür edildi: 5327 kez
Re: Windows11'e Windows7 Sidebar Ekleyince Güzelleşti...!!!
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Windows11'e Windows7 Sidebar Ekleyince Güzelleşti...!!!
8 gb tan fazla ram varsa bencede takas dosyasına gerek yok. Ramler zaten yeterince hızlı. Ben ellemedim mesela o takas dosyasını.
Bende ram az çünkü. 12 gb ramim olsaydı kapatır denerdim ama.
Bende ram az çünkü. 12 gb ramim olsaydı kapatır denerdim ama.
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9477
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7017 kez
Re: Windows11'e Windows7 Sidebar Ekleyince Güzelleşti...!!!
Ben takas dosyasını kapalı olarak kullanıyorum. Aramızda 2 gb ram farkı var yani 4 gb ram kullanırken de modifiyeli sistemimde kapatırdım pek sorun yaşamazdım fakat modifiyesiz Windows 10 kullanırsam 4 gb ram ile bazen belirgin şekilde kasardı.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Windows11'e Windows7 Sidebar Ekleyince Güzelleşti...!!!
Rami düşük olan bilgisayarda kapatmamak lazım ama. Çok sekme açarsam ram kullanımı 5 gb falan olursa takas dosyasını yoğun kullanıyo.
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9477
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7017 kez
Re: Windows11'e Windows7 Sidebar Ekleyince Güzelleşti...!!!
Evet tarayıcılar yogun ram kullanıyor. Ben tarayıcı kullanmadan direkt olarak 8 gb ramli makineye 4 veya daha az olarak 5 gb ram vererek virtualbox çalıştırıyorum ram kullanımı 6.8 gb oluyor.
Sistemim tamamen modifiyeli olduğu için açılışta 70 tane işlemle açılıyor görev yöneticisinde Windows 11 Pro 24H2 sistemi. Bilgisayarda web tarayıcıları az kullandım.
Sistemim tamamen modifiyeli olduğu için açılışta 70 tane işlemle açılıyor görev yöneticisinde Windows 11 Pro 24H2 sistemi. Bilgisayarda web tarayıcıları az kullandım.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Windows11'e Windows7 Sidebar Ekleyince Güzelleşti...!!!
Windows 11 le kendini gereksiz yere yoruyorsun. Oysaki 1803 bile işini fazlasıyla görür.
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15185
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2514 kez
- Teşekkür edildi: 5327 kez
Re: Windows11'e Windows7 Sidebar Ekleyince Güzelleşti...!!!
Elimiz mahkum beta'ya....burak35 yazdı: 08 Haz 2025, 02:08 Windows 11 le kendini gereksiz yere yoruyorsun. Oysaki 1803 bile işini fazlasıyla görür.
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9477
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7017 kez
Re: Windows11'e Windows7 Sidebar Ekleyince Güzelleşti...!!!
Windows 11 inan bana modifiye ile aynı Windows 7 ve 8 gibi hızlı oluyor. Sadece gereksiz bileşenler sistemi agırlaştırıyor ve kaldırılması gerekiyor onu da otomatiğe bağlayınca yorulma anlamında her hangi bir sorun kalmadı. 
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Windows11'e Windows7 Sidebar Ekleyince Güzelleşti...!!!
Valla ben değiştirmeyecem sistemi. Geçen gün değiştirsemmi diye düşündüm. Sonra vazgeçtim. Niye uğaraşayım ki ? sorun yok sıkıntı yok.
Ufak tefek problemler olsa bile çözüyorum zaten.
Ufak tefek problemler olsa bile çözüyorum zaten.
