Soru şu ; Sıfırdan temiz bi format attıktan sonra, Acaba driverlar sürücüler nasıl kurulmalı ? Sıraylamı Kurulmalı ? Belli bir sırası mı olmalı ?
Mesela ilk başta şunları kur, sonrada bunları kur gibi bir kural olmalı mı ? Görüşlerinizi fikirleriniz yazarsanız sevinirim. İyi günler herkese.






