Yan Baktın' Dedi, kurşun yağdırdı
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53909
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19715 kez
- Teşekkür edildi: 11959 kez
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9461
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7005 kez
Re: Yan Baktın' Dedi, kurşun yağdırdı
Gece kulüpleri içkili mekanlardır o yüzden böyle şeylerin olması doğaldır.
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9461
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7005 kez
Re: Yan Baktın' Dedi, kurşun yağdırdı
Aslında sadece İstanbul'a özgü bir şey değil bu durum artık her yer tehlikeli olmaya başladı ve önü alınamazsa tehlikeli olma oranı daha da fazla artacak diye seziyorum umarım yanılırım şahsen yanılmayı bu konuda çok isterim.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Yan Baktın' Dedi, kurşun yağdırdı
Son 10 senede birçok büyük şehir çok fazla göç aldı. Aslında bunu irdelemek lazım.
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9461
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7005 kez
Re: Yan Baktın' Dedi, kurşun yağdırdı
Evet kontrolsüz göç ülkelere zarar verir bunun denetim altına alınması şart yani hatta ülkeler arası nefreti bile körükleyebilir ki bunu Kayserideki Suriyeli çocuğa tecavüz olayından sonra milletin göçmenlerin dükkanlarını ve evlerini taşlama olayında çok net gördük.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Yan Baktın' Dedi, kurşun yağdırdı
Göçmen gibi değil istilacı gibi hareket ediyorlar. Bütün mesele bu aslında.
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9461
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7005 kez
Re: Yan Baktın' Dedi, kurşun yağdırdı
Devlet açısından göçmen olarak geçtikleri için öyle söyledim yoksa seninle aynı fikirdeyim. Her yerde neredeyse bizim buranın yüzde 50-60 civarı artık onlardan oluşuyor artık yarı yarıya onların dükkanları buraya hakim olmuş durumda bu beni ülkemin bir vatandaşı olarak kaygılandırmıyor değil.

