İstanbul için kırmızı alarm! Mı ?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53897
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19701 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9452
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 928 kez
- Teşekkür edildi: 6996 kez
Re: İstanbul için kırmızı alarm! Mı ?
Dedikleri gibi fay kırılması olmadıysa ileride tekrardan kırılmaya zorlanacağı için daha da büyük deprem üretmesinin olası olacağını düşünüyorum.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: İstanbul için kırmızı alarm! Mı ?
2:23 ile 2:26 arasındaki görsele bakın. Ülkenin büyük bir kısmı kıpkırmızı. Tabi benim olduğum yerde kıpkırmızı 
İşte herşeyin özeti o görsel.
İşte herşeyin özeti o görsel.
