Liselerde neler oluyor ? öğrenciler ayaklandı
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53897
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19701 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9452
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 928 kez
- Teşekkür edildi: 6996 kez
Re: Liselerde neler oluyor ? öğrenciler ayaklandı
Öğrenciler öğretmenlerinin sürülmeleri ya da görevden uzaklaştırılmaları ya da yeniden atama yaptırmamalarına dair yapılan baskıları anladığım kadarıyla protesto ediyorlar ki bence Z kuşağı bazı konularda daha bilinçli bir nesil ve olumsuz bir şey olsa hemen fark edip tepki gösteriyorlar. Bakalım durumları ne olacak, ben de merak ediyorum açıkçası.
