Hadi sizi bir ağa bağlayalım
-
Mustafa_
- Byte3

- Mesajlar: 144
- Kayıt: 04 Ağu 2019, 14:30
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 4 kez
- Teşekkür edildi: 6 kez
Hadi sizi bir ağa bağlayalım
Sayın hocam;sordum.net ana sayfasında ''kurulumda Microsoft hesabı gereksinimlerini atlatın'' başlıklı yazıda bahsettiğiniz işlemleri tam olarak yaptım,fakat ''OOBE\BYPASSNRO'' bunu yazmak için şhift+f10 basınca klavye aniden yazmaz oluyor!!!Bu neden kaynaklı olabilir.Fakat bahsettiğiniz no@thankyou.com olayı ile atlatabiliyorum bu hesap kurma işini.Şimdi benim anlayamadığım olay şu:Neden cmd ekranını açınca bu komutu vermek istediğimde klavye yazma işini kesiyor.Çıkınca normal çalışmaya başlıyor.Aydınlatırsanız sevinirim teşekkür ederim.
Saygılar
Saygılar
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15186
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2514 kez
- Teşekkür edildi: 5327 kez
Re: Hadi sizi bir ağa bağlayalım
İşlem sırasında sistem, internet ağına bağlı mı? Eğer bağlı ise,Mustafa_ yazdı: 14 Tem 2022, 10:20 Sayın hocam;sordum.net ana sayfasında ''kurulumda Microsoft hesabı gereksinimlerini atlatın'' başlıklı yazıda bahsettiğiniz işlemleri tam olarak yaptım,fakat ''OOBE\BYPASSNRO'' bunu yazmak için şhift+f10 basınca klavye aniden yazmaz oluyor!!!Bu neden kaynaklı olabilir.Fakat bahsettiğiniz no@thankyou.com olayı ile atlatabiliyorum bu hesap kurma işini.Şimdi benim anlayamadığım olay şu:Neden cmd ekranını açınca bu komutu vermek istediğimde klavye yazma işini kesiyor.Çıkınca normal çalışmaya başlıyor.Aydınlatırsanız sevinirim teşekkür ederim.
Saygılar
1.Önce net'i kes...
2.İşlemi tekrarla
3.Sistemi internet ağına bağla...
Belki Microsoft bunu da engellemenin (şhift+f10 = cmd.exe) bir mekanizmasını geliştirmiştir. Çok kızıyorum bu Microsoft'a çok.....!!!
-
Mustafa_
- Byte3

- Mesajlar: 144
- Kayıt: 04 Ağu 2019, 14:30
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 4 kez
- Teşekkür edildi: 6 kez
Re: Hadi sizi bir ağa bağlayalım
İnternetim kesik idi.Hocam son bir şey daha.sordum'un ana sayfasında ''rufus ile windows 11 kurulum kısıtlamalarını kaldırın '' başlıklı yazıda indirdiğim rüfus-3.19p da disk bölüm düzeni GPT,Hedef sistem UEFİ(CSMyok) Dosya sistemi NTFS seçiyorum .Başlat diyince ''karşınıza hangi kısıtlamaları kaldırmak istediğinizi soran bir ekran gelecektir'' diyorsunuz.Fakat böyle bir ekran gelmiyor.Bunu bir açarmısınız lütfen.
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15186
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2514 kez
- Teşekkür edildi: 5327 kez
Re: Hadi sizi bir ağa bağlayalım
Öncelikle bu sorunun muhatabı ben değilim.... (konuyu ben hazırlamadım,sanki ben hazırlamışım gibi sormuşsun sorunu.....Mustafa_ yazdı: 14 Tem 2022, 10:43 İnternetim kesik idi.Hocam son bir şey daha.sordum'un ana sayfasında ''rufus ile windows 11 kurulum kısıtlamalarını kaldırın '' başlıklı yazıda indirdiğim rüfus-3.19p da disk bölüm düzeni GPT,Hedef sistem UEFİ(CSMyok) Dosya sistemi NTFS seçiyorum .Başlat diyince ''karşınıza hangi kısıtlamaları kaldırmak istediğinizi soran bir ekran gelecektir'' diyorsunuz.Fakat böyle bir ekran gelmiyor.Bunu bir açarmısınız lütfen.
Bana buraya, kendi sisteminin disk düzeninin yapısının ekran görüntüsünü bir atarmısın?
ÖRNEK :

- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: Hadi sizi bir ağa bağlayalım
Yöntemlerden birinin çalışması yeterli , Shift + F10 bende asla sorun çıkarmadı , sorun çıkartanı da duymamıştım ilginç gerçekten, sebebini araştırmak gerek.Mustafa_ yazdı: 14 Tem 2022, 10:20fakat ''OOBE\BYPASSNRO'' bunu yazmak için şhift+f10 basınca klavye aniden yazmaz oluyor!!!Bu neden kaynaklı olabilir.Fakat bahsettiğiniz no@thankyou.com olayı ile atlatabiliyorum bu hesap kurma işini.
Bende rüfus-3.19p yi kullandım denemeyi MBR de yaptım ve sorunsuz. Bir ara UEFI yazdırmayı da denerimMustafa_ yazdı: 14 Tem 2022, 10:43 ''rufus ile windows 11 kurulum kısıtlamalarını kaldırın '' başlıklı yazıda indirdiğim rüfus-3.19p da disk bölüm düzeni GPT,Hedef sistem UEFİ(CSMyok) Dosya sistemi NTFS seçiyorum .Başlat diyince ''karşınıza hangi kısıtlamaları kaldırmak istediğinizi soran bir ekran gelecektir'' diyorsunuz.Fakat böyle bir ekran gelmiyor.Bunu bir açarmısınız lütfen.
-
Mustafa_
- Byte3

- Mesajlar: 144
- Kayıt: 04 Ağu 2019, 14:30
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 4 kez
- Teşekkür edildi: 6 kez
Re: Hadi sizi bir ağa bağlayalım
İstediğiniz atarmısın dediğiniz eğer yanlış yapmadı isem aşağıdadır.Ayrıca çok'da önemli deği ya.İsterseniz cevapda vermiyebilirsiniz.Kendinize iyi bakın hoşçakalın...trwe yazdı: 14 Tem 2022, 10:55Öncelikle bu sorunun muhatabı ben değilim.... (konuyu ben hazırlamadım,sanki ben hazırlamışım gibi sormuşsun sorunu.....Mustafa_ yazdı: 14 Tem 2022, 10:43 İnternetim kesik idi.Hocam son bir şey daha.sordum'un ana sayfasında ''rufus ile windows 11 kurulum kısıtlamalarını kaldırın '' başlıklı yazıda indirdiğim rüfus-3.19p da disk bölüm düzeni GPT,Hedef sistem UEFİ(CSMyok) Dosya sistemi NTFS seçiyorum .Başlat diyince ''karşınıza hangi kısıtlamaları kaldırmak istediğinizi soran bir ekran gelecektir'' diyorsunuz.Fakat böyle bir ekran gelmiyor.Bunu bir açarmısınız lütfen.)
Bana buraya, kendi sisteminin disk düzeninin yapısının ekran görüntüsünü bir atarmısın?
ÖRNEK :
Yukarıdaki ekran görüntüsünde benim sistemin disk türü......(Sistem: Windows 7 Ultimate Edition SP1 x86)

-
Mustafa_
- Byte3

- Mesajlar: 144
- Kayıt: 04 Ağu 2019, 14:30
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 4 kez
- Teşekkür edildi: 6 kez
Re: Hadi sizi bir ağa bağlayalım
Yazdıklarımın bir kısmı gitmemiş yeniden yazmak zorunda kaldım.
Öncelikle ben kimseyi isim vererek sorumu sormadım,ayrıca uzman falan da değilim.Bu sitede yazılanlar ilgimi çektiği için bende karınca kaderince sitede yazılanları uygulamaya çalışan bilgisayar programlarına ilgi duyan bir meraklıyım.Sanırım yanlış anlaşıldım.Kusura bakmayın sağlıklı kalın...
Öncelikle ben kimseyi isim vererek sorumu sormadım,ayrıca uzman falan da değilim.Bu sitede yazılanlar ilgimi çektiği için bende karınca kaderince sitede yazılanları uygulamaya çalışan bilgisayar programlarına ilgi duyan bir meraklıyım.Sanırım yanlış anlaşıldım.Kusura bakmayın sağlıklı kalın...
-
Mustafa_
- Byte3

- Mesajlar: 144
- Kayıt: 04 Ağu 2019, 14:30
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 4 kez
- Teşekkür edildi: 6 kez
Re: Hadi sizi bir ağa bağlayalım
Yöntemlerden birinin çalışması yeterli , Shift + F10 bende asla sorun çıkarmadı , sorun çıkartanı da duymamıştım ilginç gerçekten, sebebini araştırmak gerek.
Bende rüfus-3.19p yi kullandım denemeyi MBR de yaptım ve sorunsuz. Bir ara UEFI yazdırmayı da denerim(Demiştiniz.hatırlarsanız)
Hocam burada bahsedilen ''UEFI'' yazdırmayı denedinizmi ?Denedi iseniz sonucu yazabilirmisiniz.Teşekkür ederim.
Bende rüfus-3.19p yi kullandım denemeyi MBR de yaptım ve sorunsuz. Bir ara UEFI yazdırmayı da denerim(Demiştiniz.hatırlarsanız)
Hocam burada bahsedilen ''UEFI'' yazdırmayı denedinizmi ?Denedi iseniz sonucu yazabilirmisiniz.Teşekkür ederim.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: Hadi sizi bir ağa bağlayalım
Malesef henüz deneme şansım olmadı fakat garantili yöntem isterseniz aşağıdakini uygulayabilirsiniz
https://www.sordum.net/63397/tpm-bulunm ... l-kurulur/
https://www.sordum.net/63397/tpm-bulunm ... l-kurulur/
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9480
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7017 kez
Re: Hadi sizi bir ağa bağlayalım
Makale için teşekkürler.velociraptor yazdı: 23 Tem 2022, 12:33 Malesef henüz deneme şansım olmadı fakat garantili yöntem isterseniz aşağıdakini uygulayabilirsiniz
https://www.sordum.net/63397/tpm-bulunm ... l-kurulur/
