2025 Yılı Mart-Nisan Ayı İşletim Sistemi Kullanım İstatislikleri

Diğer bölümler ile alakasız konular buraya
Cevapla
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15170
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2511 kez
Teşekkür edildi: 5317 kez

2025 Yılı Mart-Nisan Ayı İşletim Sistemi Kullanım İstatislikleri

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Resim
*******************************************************************************
ASCII KARAKTERLİ ÇUBUK GRAFİĞİ
*******************************************************************************

Kod: Tümünü seç

Windows 11      | ██████████████████████████████████████████████████████████████████████████ 42,66%
Windows 10      | ██████████████████████████████████████████████████████████████████████ 50,00%
Windows 7       | ██████████████████████████ 2,22%
Windows 8.1     | ███████ 0,28%
Windows XP      | ██████ 0,33%
macOS           | ██████████████████████████ 4,92%
Linux           | ██████████████████ 1,45%
Yorumlarınız alayım maksat sohbet ve bilgilenme olsun.....
En son TRWE_2012 tarafından 11 Nis 2025, 01:59 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: 2025 Yılı Mart-Nisan Ayı Kullanım İstatislikleri

Mesaj gönderen burak35 »

Hiç gerçekçi gelmedi bana tablo. Kaynak neresi acaba ? Satya nadella nın evi mi ki ? :-D
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9475
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7016 kez

Re: 2025 Yılı Mart-Nisan Ayı İşletim Sistemi Kullanım İstatislikleri

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Windows 11 kullanımı artıyor çünkü Windows 10 desteği Ekim 2025 de bitiyor. :-D
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: 2025 Yılı Mart-Nisan Ayı İşletim Sistemi Kullanım İstatislikleri

Mesaj gönderen burak35 »

Win 7 nin kullanım miktarı % 2 olamaz. Hala daha iş yerlerinde deli gibi çatır çatır Win 7 kullanılıyor.
Ayrıca windows 10 a desteğin bitmesi demek o sistemi kullanamazsınız anlamınada gelmiyor.
Destek bitse ne olacak ? Yine kullanılacak bir çok insan tarafından. Ekran kartım yanmasa ben Windows 7 deydim mesela.
Ekran kartım bozuk olduğu için verimsiz çalışıyordu win 7. Ayrıca Windows 11 in de o kadar yoğun kullanıldığını düşünmüyorum.
Neticede kaynaklar pek güven vermedi.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53922
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11975 kez

Re: 2025 Yılı Mart-Nisan Ayı İşletim Sistemi Kullanım İstatislikleri

Mesaj gönderen velociraptor »

Milleti mecbur bırakıyorlar lakin Windows 11 halen dökülüyor arkadaşalar.
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9475
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7016 kez

Re: 2025 Yılı Mart-Nisan Ayı İşletim Sistemi Kullanım İstatislikleri

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Katılıyorum. Sistemler Windows 7'den sonra dökülmeye başladı.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: 2025 Yılı Mart-Nisan Ayı İşletim Sistemi Kullanım İstatislikleri

Mesaj gönderen burak35 »

Hala daha saçma sapan sorunları var windows 11 in.
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9475
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7016 kez

Re: 2025 Yılı Mart-Nisan Ayı İşletim Sistemi Kullanım İstatislikleri

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Windows 10'un da aynı benzer sorunları var. Yani 11 kusurlu da 10 da kusursuz değil ki. :-D
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: 2025 Yılı Mart-Nisan Ayı İşletim Sistemi Kullanım İstatislikleri

Mesaj gönderen burak35 »

Bende birçok popüler sorun hiç olmadı bile. O da benim 25 senelik kullanıcı olmamdan kaynaklı sanırım.
Heryere herşeye tırpan attım. Daha ne yapayım ? :-D
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9475
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7016 kez

Re: 2025 Yılı Mart-Nisan Ayı İşletim Sistemi Kullanım İstatislikleri

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Windows 10 22H2'ye her ne kadar kadar tırpan da atsan değerler yine Windows 10 1709 kadar düşmez çünkü Windows 10 22H2 sistemi Windows 10 1709 gibi sistemi tırpanlayınca en az 35 işlem değil yine en az 65 işlem kullanıyor. :-D
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: 2025 Yılı Mart-Nisan Ayı İşletim Sistemi Kullanım İstatislikleri

Mesaj gönderen burak35 »

O yüzden 22h2 kurmadım işte. Biliyorum çünkü herşeryi deli gibi sömürecek.
Cevapla