Robot ve kedi
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53906
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19713 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9460
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7004 kez
Re: Robot ve kedi
Kedi şaşkınlıktan donmuş, tepki bile veremiyor garibim. Öyle hayretle bakıyor hatta öyle şaşırmış ki robot kedinin yakınına yaklaşınca bile irkilerek kendini geri çekemedi. 
- mehoaga
- Kilobyte4

- Mesajlar: 790
- Kayıt: 16 Eyl 2020, 13:52
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 3297 kez
- Teşekkür edildi: 780 kez
Re: Robot ve kedi
Aynı fikirdeyim.Kayserilifatih yazdı: 26 Mar 2025, 12:32 Kedi şaşkınlıktan donmuş, tepki bile veremiyor garibim. Öyle hayretle bakıyor hatta öyle şaşırmış ki robot kedinin yakınına yaklaşınca bile irkilerek kendini geri çekemedi.![]()
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53906
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19713 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez

