windows isoya güncel entegre nasıl yapılır

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
eskehacettepe
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 212
Kayıt: 13 Eki 2017, 12:08
Teşekkür edildi: 1 kez

windows isoya güncel entegre nasıl yapılır

Mesaj gönderen eskehacettepe »

selamün aleyküm arkadaşlar nasılsınız iyimisiniz keyifler nasıl iyimi isoya dism yöntemi ile güncelleme nasıl yapabiliriz explorer eski sürüm wifi kartı net framework eklemek istiyorumda bende iso dosyası var yardımcı olabilecek birisi varmı
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53915
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19725 kez
Teşekkür edildi: 11963 kez

Re: windows isoya güncel entegre nasıl yapılır

Mesaj gönderen velociraptor »

eskehacettepe
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 212
Kayıt: 13 Eki 2017, 12:08
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: windows isoya güncel entegre nasıl yapılır

Mesaj gönderen eskehacettepe »

cmd abi hata verdi
eskehacettepe
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 212
Kayıt: 13 Eki 2017, 12:08
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: windows isoya güncel entegre nasıl yapılır

Mesaj gönderen eskehacettepe »

komutta
eskehacettepe
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 212
Kayıt: 13 Eki 2017, 12:08
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: windows isoya güncel entegre nasıl yapılır

Mesaj gönderen eskehacettepe »

velociraptor abi bende çalışmadı komutlar abi bugün müsaitmisin explorer güncelleme eklemek istiyorumda abi
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9464
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7007 kez

Re: windows isoya güncel entegre nasıl yapılır

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Güncelleme eklemek için ben Ntlite kullanıyorum kolay ve pratik oluyor yazılımı tavsiye ederim. Kodlarla uğraşmaktan bazen gına geliyordu bana fakat bu programda koldlarla uğraşmadan rahatlıkla güncelleme ekleyebiliyorum.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15159
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2509 kez
Teşekkür edildi: 5311 kez

Re: windows isoya güncel entegre nasıl yapılır

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Kayserilifatih yazdı: 10 Mar 2025, 12:24 Güncelleme eklemek için ben Ntlite kullanıyorum kolay ve pratik oluyor yazılımı tavsiye ederim. Kodlarla uğraşmaktan bazen gına geliyordu bana fakat bu programda koldlarla uğraşmadan rahatlıkla güncelleme ekleyebiliyorum.
Bence ona cevap verme, adamı delirtir...!!!
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9464
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7007 kez

Re: windows isoya güncel entegre nasıl yapılır

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Olumsuz cevap yazarsa bile cevap yazmak zorunda değilsin ki, sadece yardımcı olabileceğin kadar olursun eğer yardımcı olamıyorsan zorluyorsa cevap vermek zorunda olmadan geçip gidersin fakat konularda bazen acayip bir şey görüyorum, trwe2012 abi ben dism+ öğrenmek istiyorum bana yardım et diyordu biri o kişi mi bahsettiğin bilmiyorum fakat nedense biraz garip geldi. :-D
Kullanıcı avatarı
root@localhost
Gigabyte3
Gigabyte3
Mesajlar: 2921
Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 3925 kez
Teşekkür edildi: 3200 kez

Re: windows isoya güncel entegre nasıl yapılır

Mesaj gönderen root@localhost »

Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9464
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7007 kez

Re: windows isoya güncel entegre nasıl yapılır

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Dediğim adamın konusundan biri şuydu sanırım :-D

viewtopic.php?t=207255&start=30
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17561
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11782 kez

Re: windows isoya güncel entegre nasıl yapılır

Mesaj gönderen burak35 »

Bi güzel fırçada atıyo arada millete diğer forumlarda. Reyiz gülmekten öldürüyo adamı ya. :-D hahhaa
Cevapla