ATM'de Yeni Dönem!Herkes Para Çekemeyecek!
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53899
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19703 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9455
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 929 kez
- Teşekkür edildi: 6998 kez
Re: ATM'de Yeni Dönem!Herkes Para Çekemeyecek!
İleride mağdur olmamak adına yaşlı olup da para çekemeyecek durumda olanların nasıl vekalet vereceklerini öğrenip o şekilde yakınlarının para çekmesini sağlaması gerekiyor ki bu durumda izin işlemini gerçekleştirmek önemli olacak. Bunu yapmak umarım kolay olur.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: ATM'de Yeni Dönem!Herkes Para Çekemeyecek!
İyi güzel hoşta, Bankamatik yüzümü gördüğü halde tanımazsa ne olacak? O zaman acil paraya ihtiyacım varsa paramı nasıl çekeceğim?
Bence saçma olmuş bu. Dolandırıcılığın falan önüne geçmek için olabilir. Eyvallah. Ama sade vatandaşın işinide sekteye uğratabilir gibi.
Bence saçma olmuş bu. Dolandırıcılığın falan önüne geçmek için olabilir. Eyvallah. Ama sade vatandaşın işinide sekteye uğratabilir gibi.
