Defenderi İptal etmek için Vbscript
- Email Bot
- Kilobyte2

- Mesajlar: 396
- Kayıt: 20 Mar 2022, 23:50
- Teşekkür etti: 2 kez
- Teşekkür edildi: 35 kez
Defenderi İptal etmek için Vbscript
Merhaba. ben defender iptal etmek için bir vbs betiği hazırladım. ama sadece 5 adet reg girisinde başarısız oluyorum. powerrun 1.7 ile sorunsuz tüm reg girdilerini girebilirken powerrun olmadan 5 reg girdisinde başarısız oluyorum. powerrun olmadan vbs betiğinin çalışması için yardımcı olabilirsen sevinirim
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53907
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19713 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
Re: Defenderi İptal etmek için Vbscript
VBscript ile TrustedInstaller yetkileri aşılamadığı için sadece PowerRun veya benzeri bir yazılım ile mümkündür.
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15152
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2507 kez
- Teşekkür edildi: 5303 kez
Re: Defenderi İptal etmek için Vbscript
PowerRun olmadan o kısıtlamayı aşman için süper ötesi bir Windows PC kullanıcısı olman gerekir.Email Bot yazdı: 22 Şub 2025, 22:23 Merhaba. ben defender iptal etmek için bir vbs betiği hazırladım. ama sadece 5 adet reg girisinde başarısız oluyorum. powerrun 1.7 ile sorunsuz tüm reg girdilerini girebilirken powerrun olmadan 5 reg girdisinde başarısız oluyorum. powerrun olmadan vbs betiğinin çalışması için yardımcı olabilirsen sevinirim
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9460
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7004 kez
Re: Defenderi İptal etmek için Vbscript
Ben defenderi kapatmak için defender control programını kullanıyorum kafam rahat oluyor sonra istersem tekrar o programla açabiliyorum. Scriptle hata vermesi normal çünkü trustedinstaller hesabı Windows'un içindeki gizli olan en yetkili hesaplardan biridir ve onu aşmak Powerrun uygulaması olmadan çok zordur.Email Bot yazdı: 22 Şub 2025, 22:23 Merhaba. ben defender iptal etmek için bir vbs betiği hazırladım. ama sadece 5 adet reg girisinde başarısız oluyorum. powerrun 1.7 ile sorunsuz tüm reg girdilerini girebilirken powerrun olmadan 5 reg girdisinde başarısız oluyorum. powerrun olmadan vbs betiğinin çalışması için yardımcı olabilirsen sevinirim
https://www.sordum.org/9480/defender-control-v2-1/
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Defenderi İptal etmek için Vbscript
Microsoft defendera müdahale edilmesin diye registry kayıtlarını korumaya almıştır. O yüzden reg tweak ile kapatılamayabilir.
Normal modda böyle sorun çıkarabileceği için ben olsam güvenli modda denerdim. Ama Güvenli moddada kapatılamayabilir tabi.
Sanırım ilgili registry bölümlerinin sahipliğini almak gerekiyor. Britecın kanalında bir videoda görmüştüm. Elle kayıtlar ekleyip kapatıyordu.
Ama çok fazla kayıt eklemek gerekiyor. 5 10 tane falan. Githubda kaldırıcalar durduruclar var defender için. Onlarada bakılabilir.
Ama hangisi ne kadar sağlıklı çalışır yada ne kadar güvenlidir bilemiyorum tabi. İyi araştırmak lazım.
Normal modda böyle sorun çıkarabileceği için ben olsam güvenli modda denerdim. Ama Güvenli moddada kapatılamayabilir tabi.
Sanırım ilgili registry bölümlerinin sahipliğini almak gerekiyor. Britecın kanalında bir videoda görmüştüm. Elle kayıtlar ekleyip kapatıyordu.
Ama çok fazla kayıt eklemek gerekiyor. 5 10 tane falan. Githubda kaldırıcalar durduruclar var defender için. Onlarada bakılabilir.
Ama hangisi ne kadar sağlıklı çalışır yada ne kadar güvenlidir bilemiyorum tabi. İyi araştırmak lazım.
