Defenderi İptal etmek için Vbscript

PC güvenliği konusundaki bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Email Bot
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 396
Kayıt: 20 Mar 2022, 23:50
Teşekkür etti: 2 kez
Teşekkür edildi: 35 kez

Defenderi İptal etmek için Vbscript

Mesaj gönderen Email Bot »

Merhaba. ben defender iptal etmek için bir vbs betiği hazırladım. ama sadece 5 adet reg girisinde başarısız oluyorum. powerrun 1.7 ile sorunsuz tüm reg girdilerini girebilirken powerrun olmadan 5 reg girdisinde başarısız oluyorum. powerrun olmadan vbs betiğinin çalışması için yardımcı olabilirsen sevinirim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: Defenderi İptal etmek için Vbscript

Mesaj gönderen velociraptor »

VBscript ile TrustedInstaller yetkileri aşılamadığı için sadece PowerRun veya benzeri bir yazılım ile mümkündür.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15152
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2507 kez
Teşekkür edildi: 5303 kez

Re: Defenderi İptal etmek için Vbscript

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Email Bot yazdı: 22 Şub 2025, 22:23 Merhaba. ben defender iptal etmek için bir vbs betiği hazırladım. ama sadece 5 adet reg girisinde başarısız oluyorum. powerrun 1.7 ile sorunsuz tüm reg girdilerini girebilirken powerrun olmadan 5 reg girdisinde başarısız oluyorum. powerrun olmadan vbs betiğinin çalışması için yardımcı olabilirsen sevinirim
PowerRun olmadan o kısıtlamayı aşman için süper ötesi bir Windows PC kullanıcısı olman gerekir.
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9460
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7004 kez

Re: Defenderi İptal etmek için Vbscript

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Email Bot yazdı: 22 Şub 2025, 22:23 Merhaba. ben defender iptal etmek için bir vbs betiği hazırladım. ama sadece 5 adet reg girisinde başarısız oluyorum. powerrun 1.7 ile sorunsuz tüm reg girdilerini girebilirken powerrun olmadan 5 reg girdisinde başarısız oluyorum. powerrun olmadan vbs betiğinin çalışması için yardımcı olabilirsen sevinirim
Ben defenderi kapatmak için defender control programını kullanıyorum kafam rahat oluyor sonra istersem tekrar o programla açabiliyorum. Scriptle hata vermesi normal çünkü trustedinstaller hesabı Windows'un içindeki gizli olan en yetkili hesaplardan biridir ve onu aşmak Powerrun uygulaması olmadan çok zordur.

https://www.sordum.org/9480/defender-control-v2-1/
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: Defenderi İptal etmek için Vbscript

Mesaj gönderen burak35 »

Microsoft defendera müdahale edilmesin diye registry kayıtlarını korumaya almıştır. O yüzden reg tweak ile kapatılamayabilir.
Normal modda böyle sorun çıkarabileceği için ben olsam güvenli modda denerdim. Ama Güvenli moddada kapatılamayabilir tabi.
Sanırım ilgili registry bölümlerinin sahipliğini almak gerekiyor. Britecın kanalında bir videoda görmüştüm. Elle kayıtlar ekleyip kapatıyordu.
Ama çok fazla kayıt eklemek gerekiyor. 5 10 tane falan. Githubda kaldırıcalar durduruclar var defender için. Onlarada bakılabilir.
Ama hangisi ne kadar sağlıklı çalışır yada ne kadar güvenlidir bilemiyorum tabi. İyi araştırmak lazım.
Cevapla