Windows Terminal sekme rengini değiştir
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Windows Terminal sekme rengini değiştir
Güzelmiş. Bu cmd yi şeffaf yapma özelliğide var sanırım. Geçen gün kurcalarken bulmuştum tesadüfen.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Windows Terminal sekme rengini değiştir
Evet buydu. Görünümü güzelleştiriyor baya. Ama sürekli cmd kullanmıyorum işte o var.
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15185
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2514 kez
- Teşekkür edildi: 5327 kez
Re: Windows Terminal sekme rengini değiştir
Ben yıllardır kullanıyorum...burak35 yazdı: 14 Şub 2025, 12:14 Evet buydu. Görünümü güzelleştiriyor baya. Ama sürekli cmd kullanmıyorum işte o var.
Bak...Beyaz iyidir.

- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Windows Terminal sekme rengini değiştir
Şeffaflığı değiştirip kullanmıştım biraz. Ama cmd çok sık kullandığım birşey değildi tabi.
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15185
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2514 kez
- Teşekkür edildi: 5327 kez
Re: Windows Terminal sekme rengini değiştir
biz eski kullanıcılar MS-DOS nesliyiz....!!!burak35 yazdı: 15 Şub 2025, 00:37 Şeffaflığı değiştirip kullanmıştım biraz. Ama cmd çok sık kullandığım birşey değildi tabi.
cd {Neredesin kardeş]
dir {İçeri girdim ama nereye girdim bende bilmiyorum)
cls [ekran çok kirlendi hemen temizleyim mi abey....!!!]
tree [bu ağacın dallarını kesmek lazım çok uzamış]
format [hemen bir aduket çekeyim şuna...!!!]
....vesariye vesariye....!!!
