Eski bilgisayarlarda Youtube kasmasını azaltalım

PC hakkındaki genel bilgi ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
south
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 346
Kayıt: 13 Eyl 2007, 03:02
Teşekkür etti: 102 kez
Teşekkür edildi: 132 kez

Eski bilgisayarlarda Youtube kasmasını azaltalım

Mesaj gönderen south »

Elimdeki hurda pclere neler yapılabilir diye kurcalarken şöyle bir şey buldum bir google chrome eklentisi vc9 codeci engelleyerek daha akıcı bir playback sunduğunu belirtiyor. Core duro makinada tam anlayamadım, daha deniycem, deneyen arkadaşlar da geri bildirim verirse güzel olur


Kullanıcı avatarı
root@localhost
Gigabyte3
Gigabyte3
Mesajlar: 2922
Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 3925 kez
Teşekkür edildi: 3200 kez

Re: Eski bilgisayarlarda Youtube kasmasını azaltalım

Mesaj gönderen root@localhost »

Deneyelim.

Bu arada 900tl ye turbox h55 anakart +12gb DDR 3 1600mhz ram ve Xeon x3440 set aldım. Canavar gibi. 2009 2010yili seti ama harika çalışıyor. 4core8thread. Eğer evinizde internete girmelik ofis işleri ve basit oyun(eğer ekran kartı sağlam birde varsa ki 300tl ye 2gb zotac gt630 aldım) dvi donusturcu bekliyorum) vb harika çalışıyor.


Kayinbiradere topladım bu kasayı , 10yasinda . Gta4 gta5 CS2 çatır çutur acacak inş :kafasalla:

100tl 300watt PSU 100tl kasa

Neyse birde q6600 set aldım ona görüntü aldiramadim. Ram ler uyumsuz sanırım. Totalde 2 anakart 1 ekran kartı 8+4+4ddr3 ram + PSU + kasa + 2 DVD rw rom 1700tl
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19732 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Re: Eski bilgisayarlarda Youtube kasmasını azaltalım

Mesaj gönderen velociraptor »

Buna SSD takıldığındaki performansı düşünemiyorum , sistem BOMBA olmuş :kafasalla:
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11784 kez

Re: Eski bilgisayarlarda Youtube kasmasını azaltalım

Mesaj gönderen burak35 »

Teşekkürler @south. Eline sağlık. Bazı şeyler değiştirilip bazı sorunlar çözülebilir. Fatih yine hazine bulmuş. F/p olarak efsane zaten.

Belki işinize yarar diye şöyle birşey buldum. Birçok tarayıcı uzantısının ve eklentisinin sorunsuz çalışmasını sağlayan bir tweak.
Manifest v2 kullanım süresini uzatıyormuş.
https://www.regfiles.net/registry/exten ... y-registry
Cevapla

“Genel bilgiler ve ipuçları” sayfasına dön