Emekliliği erteleyen vatandaşın maaşı eridi
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53899
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19703 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Emekliliği erteleyen vatandaşın maaşı eridi
Saçmalık gerçekten. 1 sene bile çalıştıktan sonra parasını ödeyen vatandaş emekli olmalı bence. Neden kul köle olayım beş para etmez patronlara.
İnsanlara yaptığın işi beğendiremiyorsun ki ? O stajlarda fabrika köşelerinde neler çektik neler. Anamızı ağlattılar anamızı. Bi rahat huzur vermediler.
Daha söylenecek çok şey varda neyse...
İnsanlara yaptığın işi beğendiremiyorsun ki ? O stajlarda fabrika köşelerinde neler çektik neler. Anamızı ağlattılar anamızı. Bi rahat huzur vermediler.
Daha söylenecek çok şey varda neyse...
