Yapay Zeka Duck.Aİ İle GNU/Linux Sistemine Son Model PHPBB Forum'u Kurdum.

Diğer bölümler ile alakasız konular buraya
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15159
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2509 kez
Teşekkür edildi: 5311 kez

Yapay Zeka Duck.Aİ İle GNU/Linux Sistemine Son Model PHPBB Forum'u Kurdum.

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Merhabalar
Resim
phpBB Forum Sürüm Numarası :

phpBB-3.3.14-tr

Niçin Kurdum :

GNU/Linux Mint 21.1 LXDE x64 İşletim Sistemi Dağıtımı kullanırken, not tutmak ve tutulan notlara göre sistemi yönetmek...

Sunucu Sistemi :

"Apache2 + MySQL + phpmyadmin + PHP sürüm 8.1.2.0" oluşan klasik UNIX Server Sistemi

SONUÇ:

Yapay Zeka'yı kullanarak ister GNU/Linux Sistemi olsun , ister Microsoft Windows Sistemi olsun, ister Apple MAC OS X Sistemi olsun, html konusunda sıfır bilgisi olan herhangi biriniz (örnek: ben...!!!) çok kolay bir şekilde kendi sitesini kurabilir....!!!

NOT:

Windows tarafında da sürüm 3.3.8 ve SMF (Simple Manager Forum) v1.2 , XAMPP Server Sunucusunda kurulu, yaklaşık 5-6 yıldır kullanmaktayım.(bu site kurulumunu ,bu forum'un yöneticisi ve üyesi, @Velociraptor (@tarkan_dost yada windows@hekimi) yardımları ile yapmıştım.)

TRWE_2012
Yapay Zeka'yı Ustaca Kullanan Alaydan Yetişme PC Kullanıcısı
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17561
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11784 kez

Re: Yapay Zeka Duck.Aİ İle GNU/Linux Sistemine Son Model PHPBB Forum'u Kurdum.

Mesaj gönderen burak35 »

Ne kadar güzel. Gerçek bir internet sitesi gibi bir forum gibi adeta. :)
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15159
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2509 kez
Teşekkür edildi: 5311 kez

Re: Yapay Zeka Duck.Aİ İle GNU/Linux Sistemine Son Model PHPBB Forum'u Kurdum.

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Bugün forum bölümlerini ve alt bölümleri bitirdim.Yavaş yavaş GNU/Linux Not Defterimi şekillendirmeye başladık...
Resim
Kullanıcı avatarı
mehoaga
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 790
Kayıt: 16 Eyl 2020, 13:52
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 3297 kez
Teşekkür edildi: 780 kez

Re: Yapay Zeka Duck.Aİ İle GNU/Linux Sistemine Son Model PHPBB Forum'u Kurdum.

Mesaj gönderen mehoaga »

TRWE_2012 kardeşim ellerine kollarına emeklerine sağlık. Çok güzel olmuş. Paylaşım için teşekkürler. Sen bir dahisin bu konularda. :arrow:
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15159
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2509 kez
Teşekkür edildi: 5311 kez

Re: Yapay Zeka Duck.Aİ İle GNU/Linux Sistemine Son Model PHPBB Forum'u Kurdum.

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

mehoaga yazdı: 26 Oca 2025, 00:10 TRWE_2012 kardeşim ellerine kollarına emeklerine sağlık. Çok güzel olmuş. Paylaşım için teşekkürler. Sen bir dahisin bu konularda. :arrow:
Yok, dahi filan değilim.Sadece Allah'ın (c.c) aciz bir kuluyum.

Ayrıca bu site oluşturma işini/işlemini sen bile , yapay zeka'nın yönlendirmesi ile yaparsın kendi makinen de...

NOT:

phpBB Forum Uzun Tarih Formatı :

Ben bunu deneme-yanılma yöntemi ile keşfetmiştim.(tabii o zamanlar yapay zeka yoktu, ama ortalıkta(net aleminde) söylentileri kulaktan kulağa (forumlar ve web sitelerinde konuşuluyordu) dilendiriliyordu)
Resim
İsteyenler kendi kişisel forumsal hesaplarında denesin.Eminim hoşunuza gidecek...!!!

PHP Uzun Saat Formatı :

Kod: Tümünü seç

jS F Y l H:i:s |
SONUÇ :
Resim
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17561
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11784 kez

Re: Yapay Zeka Duck.Aİ İle GNU/Linux Sistemine Son Model PHPBB Forum'u Kurdum.

Mesaj gönderen burak35 »

Ne güzel offline forum. Mis gibi.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15159
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2509 kez
Teşekkür edildi: 5311 kez

Re: Yapay Zeka Duck.Aİ İle GNU/Linux Sistemine Son Model PHPBB Forum'u Kurdum.

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Bugün baya bir yoğun geçti benim için...

Not defterini adım adım özelleştirmeye başladım...

Aşağıda resim ekleme ve mesaj denemeleri yapılmakta...
Resim
Not:

"ayamutura" nedir? ve bir anlamı var mıdır?

CEVAP:

"ayamutura" benim ismim ile soyadımın, birleşik halde ayna'ya göre tersten yazılmış hali olup, sanki "japonca" ismi çağrıştırmaktadır.

NOT:

En çok sevdiğim Allah(c.c) kelamı budur?

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ
قُلْ هُوَ ٱللَّهُ أَحَدٌ (1)
ٱللَّهُ ٱلصَّمَدُ (2)
لَمْ يَلِدْ وَلَمْ يُولَدْ (3)
وَلَمْ يَكُن لَّهُۥ كُفُوًا أَحَدٌ (4)

İhlas Suresinin Anlamı :


1. De ki: O, Allah bir tektir.
2. Allah, Samed'dir (her şey O'na muhtaçtır, O ise hiçbir şeye muhtaç değildir).
3. O, doğurmamış ve doğurulmamıştır.
4. Hiçbir şey O'na denk değildir.

İhlas Suresi, tevhid inancını en güzel şekilde ifade eden bir suredir ve birçok Müslüman için özel bir anlam taşır.

İhlas Suresi İle İlgili Hadis-i Şerifler :

1.Ebû Hurayra (r.a.)'dan rivayet edilen bir hadis:

"Resulullah (s.a.v.) şöyle buyurmuştur:
'Sizden biriniz, İhlas Suresi'ni okumak istediğinde, onu üç defa okumalıdır. Çünkü o, Allah'ın birliğini ve O'nun sıfatlarını en güzel şekilde ifade eden bir suredir.'"
(Bu hadis, çeşitli kaynaklarda yer almaktadır.)

2.Bir başka hadis:
"Resulullah (s.a.v.)'in şöyle buyurduğu rivayet edilmiştir:
'İhlas Suresi, Kur'an'ın üçte birine eşittir.'"
(Buhari ve Müslim'de geçmektedir.)

3.Başka bir hadis :

"Bir adam, Resulullah (s.a.v.)'e gelerek, İhlas Suresi'ni sürekli okuduğunu söyledi. Resulullah (s.a.v.) ona: 'Onu seviyorsan, cennette seninle beraber olacaktır.' buyurdu." (Bu hadis de çeşitli kaynaklarda yer almaktadır.)

Bu hadisler, İhlas Suresi'nin önemini ve Müslümanlar üzerindeki etkisini göstermektedir. İhlas Suresi, tevhid inancını pekiştiren ve Allah'a olan bağlılığı ifade eden bir sure olarak büyük bir değere sahiptir.

NOT:

İhlas Suresi'nin ebced değeri 1394
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17561
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11784 kez

Re: Yapay Zeka Duck.Aİ İle GNU/Linux Sistemine Son Model PHPBB Forum'u Kurdum.

Mesaj gönderen burak35 »

İyi hadi şimdiden 3 kullanıcı var forumun. Eee Allahın hakkı 3 dür demişler.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15159
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2509 kez
Teşekkür edildi: 5311 kez

Re: Yapay Zeka Duck.Aİ İle GNU/Linux Sistemine Son Model PHPBB Forum'u Kurdum.

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Ve....Mutlu Son..... En sonunda bitti, Allah (c.c) şükürler olsun....

Son Hali :
Resim
Mesaj Bölümü modern hale getirildi.(Ne görüyorsan o editörü bunun anlamı, bbcodeler arkaplan'da otomatik oluşturuluyor) Sen sadece kopyala-yapıştır yapıyorsun yada yazı yazmaya ağırlık veriyorsun (içerik oluşturma veya mesajlaşma) ve de zamanın sana kalıyor.
Resim
Sürüm 3.3.14 ile Uyumlu Eklentiler (487 adet eklentiden sadece 35 tanesi benim işime yaramakta)
Resim
Şu ana kadar forum veritabanını ve forum'u hiç ağırlaştığını görmedim , kullandığım eklentilerin...

Yönetici İşlemleri

Önce temizlik ve senkorizasyon
Sonra yedek alma
En son veritabanını Optimize ederek, SQL dosyasının boyutunu aşağıya çekme
Resim
Tabii bu Veritabanı Optimazsyonu eklenti sayesinde.....

------------------------------------------

Evet, artık not defterime notlar girmeye hazırız...

NOT:

Kendime bir kural koydum.

Kural:

Her ayın 1'de dizinin tamamının yedeğini .7z şeklinde al....
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17561
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11784 kez

Re: Yapay Zeka Duck.Aİ İle GNU/Linux Sistemine Son Model PHPBB Forum'u Kurdum.

Mesaj gönderen burak35 »

Güzel. Baya baya forum olmuş bu artık.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15159
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2509 kez
Teşekkür edildi: 5311 kez

Re: Yapay Zeka Duck.Aİ İle GNU/Linux Sistemine Son Model PHPBB Forum'u Kurdum.

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Artık notlarımızı girmeye başladık...Her ayın birinci günü de yedeklerimizi (dizinin tamamı, ve SQL dosyası yedeği) alıyoruz.

Önce bir nazarlık resmi ekleyelim
Resim
Örnek bir notçuk....!!! :-D
Resim
Daha şimdiden 57 adet notum oldu...
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17561
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11784 kez

Re: Yapay Zeka Duck.Aİ İle GNU/Linux Sistemine Son Model PHPBB Forum'u Kurdum.

Mesaj gönderen burak35 »

Bizim bi registry tweak işi vardı ? Sahi ne oldu ona ? Sanırım linux daha fazla sardı buara ? :) :v
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15159
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2509 kez
Teşekkür edildi: 5311 kez

Re: Yapay Zeka Duck.Aİ İle GNU/Linux Sistemine Son Model PHPBB Forum'u Kurdum.

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

burak35 yazdı: 04 Şub 2025, 02:31 Bizim bi registry tweak işi vardı ? Sahi ne oldu ona ? Sanırım linux daha fazla sardı buara ? :) :v
Evet var, ve %60'ı tamam ama ben sıkıldığımdan o çalışmayı bir köşeye (bir dizin içinde) bıraktım.Ama o çalışma bitirilecek emin ol....
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15159
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2509 kez
Teşekkür edildi: 5311 kez

Re: Yapay Zeka Duck.Aİ İle GNU/Linux Sistemine Son Model PHPBB Forum'u Kurdum.

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Önce Nazarlık :

Resim


Windows11 Yapı 22H2 Home x64 üzerinde çalışan phpBB Forum sürüm 3.3.8 TR
Resim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11967 kez

Re: Yapay Zeka Duck.Aİ İle GNU/Linux Sistemine Son Model PHPBB Forum'u Kurdum.

Mesaj gönderen velociraptor »

Bence online a açılmalısın
Cevapla