Gece yatmadan Mutlaka Modemi kapatın

Bitkilerle tedavi ve hangi bitki neye iyi gelir gibi görsel ve yazılı bilgilerin yeraldığı bölümdür
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53899
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19703 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Gece yatmadan Mutlaka Modemi kapatın

Mesaj gönderen velociraptor »

Kullanıcı avatarı
burakhi
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 743
Kayıt: 13 Ara 2020, 23:16
Teşekkür etti: 285 kez
Teşekkür edildi: 318 kez

Re: Gece yatmadan Mutlaka Modemi kapatın

Mesaj gönderen burakhi »

Ben yıllardır her şeyi kapatıyorum modem, PC, TV anahtarlı prize bağlı

Bu sayede planlı eskitmeden de korunuyorum :-D şimdiye kadar cihazlar hep yükseltme için değişti arıza yok maşallah :arrow:

2005 de satın aldığım usrobotic modemim hala duruyor :-D
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53899
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19703 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: Gece yatmadan Mutlaka Modemi kapatın

Mesaj gönderen velociraptor »

TV lerde hep uyarıyorlar bebeğinizi modemden en az 2 oda uzak tutun ve yatarken mutlaka kapatın diye. Ben çevreme söylüyorum ama elbette tercih onların.
Kullanıcı avatarı
BlueLife
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 292
Kayıt: 29 Ağu 2014, 20:42
Teşekkür etti: 46 kez
Teşekkür edildi: 68 kez

Re: Gece yatmadan Mutlaka Modemi kapatın

Mesaj gönderen BlueLife »

Benimde modem, PC, monitör vs. anahtarlı prize bağlı. Yatarken kesinlikle kapatıyorum.
Lakin telefonu hemen yanımda (bazen lazım oluyor) Daha uzak bir yere koymak lazım.
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3844
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Re: Gece yatmadan Mutlaka Modemi kapatın

Mesaj gönderen loveme »

modemi kapatalım doğruda bu zamanda kimsenin aklına gelmiyor.Evde modemi kapatmak yeterli mi? Laptopta wifi kısmında en az 30 tane wifi ağ var ve hep açık onları kapatmak mümkün mü?
Ben evde modem Türk telekom vs internet almadım.Bir tane telefon hattım var ondan paylaşım yapıyorum yetiyor.Bir telefon wifi paylaşımı hep açık 60 cgb sürekli açık bana film dizi vs için fazlasınla yetiyor 325 tl ayda ödüyorum birde kendi telefonum var 20 cgb haftalık hediyelerle 100 cgb internetin 60 cgb bana fazlasınla yetiyor...

Onun haricinde sadece ev içi modem kapatma yetersiz kaktüs ve kaya tuzu taşı vs kullanan var ama ne kadar önler daha başka önerisi var mı bilmiyorum ne kadar doğrudur onu da bilmiyorum. Ben bir tek kaya tuzu lambası aldım. Birde kaktüs düşünüyorum...

En iyi yol köyde orman içinde yaşamak...Wifi ağ olmadığı bir yerde belki o zaman faydalı olur.
teşekkürler
Kullanıcı avatarı
burakhi
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 743
Kayıt: 13 Ara 2020, 23:16
Teşekkür etti: 285 kez
Teşekkür edildi: 318 kez

Re: Gece yatmadan Mutlaka Modemi kapatın

Mesaj gönderen burakhi »

Bizde bolca kılıç çiçeği var baya faydalıymış gerçi faydası olmasada yine bakarız gelenek olmuş bizde :-D

Doğrumudur bilmem şöyle bir yazı gördüm; Kılıç çiçeği Nasa'nın en iyi 10 hava temizleyen bitki listesinin içerisinde bulunmaktadır
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53899
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19703 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: Gece yatmadan Mutlaka Modemi kapatın

Mesaj gönderen velociraptor »

Komşudaki modemlere birşey yapılamaz lakin şu da var 5G ler sadece çevresindeki 3-5 metreye kadar etkili (Şu an en yaygın kullanılan) 3G ler ise çok daha uzak mesafeye sorunsuz sinyal iletiyor (Eski modemler çok az kişide var). sinyal gelirken duvardan geçeceği için ve komşu ile olan duvarda normal oda duvarı gibi olmadığından sinyalı birhayli kesecektir. Buda hiç yoktan iyidir. İnsanlar farkında değil ama bu sinyalller resmen hastalık yapıyor.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: Gece yatmadan Mutlaka Modemi kapatın

Mesaj gönderen burak35 »

Uyuduğumda bilgisayarı kullanmadığımda bende hep modemi kapatırım. Hem cihazı bu şekilde korurum. Hemde fazladan elektrik faturası gelmez.
Tabi aynı zamanda olabildiğince sağlığımıda korumuş oluyorum demek ki.
Cevapla

“Şifalı bitkiler ve Sağlık bilgileri” sayfasına dön