Wordpad yok ve Microsoft Word tan çıktı alamıyorum - Çözüldü

Excel, Word, Access, Power Point programlarıyla ilgili ipuçları ve bilgi paylaşım alanıdır.
Kullanıcı avatarı
Email Bot
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 397
Kayıt: 20 Mar 2022, 23:50
Teşekkür etti: 2 kez
Teşekkür edildi: 35 kez

Wordpad yok ve Microsoft Word tan çıktı alamıyorum - Çözüldü

Mesaj gönderen Email Bot »

Merhaba yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. yeni 11 kullanmaya başladım. word den çıktı alabiliyordum fakat artık alamıyorum. bu arada word pad de yok media markktten aldık ve lisansınn da satın aldğımız halde word pad yok nasıl tekrar çıktı alabilirim yardımcı olursanız çok sevnirim. teşekkür ederim.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53943
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19764 kez
Teşekkür edildi: 11985 kez

Re: Wordpad yok ve Microsoft Word tan çıktı alamıyorum

Mesaj gönderen velociraptor »

Wordpad microsoft tarafından kaldırıldı ama geri yükleyebilirsiniz, aşağıdaki başlık yardımcı olacaktır.
https://www.sordum.net/80478/windows-ta ... sin-cozum/

Microsoft Word ten çıktı alırken ne hatası veriyor ?
Kullanıcı avatarı
Email Bot
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 397
Kayıt: 20 Mar 2022, 23:50
Teşekkür etti: 2 kez
Teşekkür edildi: 35 kez

Re: Wordpad yok ve Microsoft Word tan çıktı alamıyorum

Mesaj gönderen Email Bot »

Windows 11 office 365 kullanıyorum. daha önceden word den çıktı alabiliyordum fakat şimdi alamıyorum yazıcıya gönderılmış gibioluyor sonra kayboluyor.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53943
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19764 kez
Teşekkür edildi: 11985 kez

Re: Wordpad yok ve Microsoft Word tan çıktı alamıyorum

Mesaj gönderen velociraptor »

Verdiğim Link ile wordpad sorununuzu çözdüğünüzü varsayıyorum. Çıktı sorunu için Yazıcının güncel sürücüsünü indirip yükleyin. Olmaz ise aşağıdaki linke bir gözatın.
https://support.microsoft.com/tr-tr/off ... 5171f04900
SELAY
Bit
Bit
Mesajlar: 18
Kayıt: 06 Oca 2025, 18:09
Teşekkür edildi: 17 kez

Re: Wordpad yok ve Microsoft Word tan çıktı alamıyorum

Mesaj gönderen SELAY »

Malesef hiç çözüm bulamadım neden oldu anlamadım. netten video felan bakıyorum konuyla alakalı bırsey bulamıyorum. Yardım yerini açıyorum orda arm tabanlı vs diyor onu bulmıyorum.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53943
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19764 kez
Teşekkür edildi: 11985 kez

Re: Wordpad yok ve Microsoft Word tan çıktı alamıyorum

Mesaj gönderen velociraptor »

Tam olarak anlaşılmadı ARM tabanlı olan nedir ? Yazıcınızın marka ve modelini yazarsanız yardımcı olma şansımız artar.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Wordpad yok ve Microsoft Word tan çıktı alamıyorum

Mesaj gönderen burak35 »

Yapabilirseniz Downgrade yani sürüm düşürme işlemi yapın. Yani 11 yerine 10 kurun. Sonrada yazıcının driverını kurun.
SELAY
Bit
Bit
Mesajlar: 18
Kayıt: 06 Oca 2025, 18:09
Teşekkür edildi: 17 kez

Re: Wordpad yok ve Microsoft Word tan çıktı alamıyorum

Mesaj gönderen SELAY »

Yazicim Canon g3415 ,
Widows 10 nasıl yüklerim bilmiyorum lisanslı aldık çünkü sıkıntı çıkar mı
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53943
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19764 kez
Teşekkür edildi: 11985 kez

Re: Wordpad yok ve Microsoft Word tan çıktı alamıyorum

Mesaj gönderen velociraptor »

Bire bir aynı sorun Microsoft forumlarında sorulmuş ve buna sebep olan şeyin , Microsoft güncellemesi olduğu ortaya çıkmış.

1. Başlat düğmesini veya Windows Masaüstü Aramasını seçin ve güncelleştirme geçmişini yazın ve Güncelleştirme geçmişinizi görüntüleyin'i seçin.
2. Ayarlar/Güncelleştirme geçmişini görüntüle iletişim penceresinde, Güncelleştirmeleri Kaldır'ı seçin.
3. Yüklenen Güncelleştirmeler iletişim penceresinde, KB4560960 veya KB4557957'yi bulup seçin ve Kaldır düğmesini seçin. (Siz tarih kısmından en yeni yüklenen ve KB ile başlayan güncellemeyi bulabilirsiniz, çalışmamaya başladığı tarih ile güncelleme tarihi uyuşmalı)
4. Cihazınızı yeniden başlatın.

https://answers.microsoft.com/en-us/win ... ac4?page=1

Ayrıca bakınız :


Kaynak :
https://duckduckgo.com/?q=Documents+dis ... ing&ia=web
SELAY
Bit
Bit
Mesajlar: 18
Kayıt: 06 Oca 2025, 18:09
Teşekkür edildi: 17 kez

Re: Wordpad yok ve Microsoft Word tan çıktı alamıyorum

Mesaj gönderen SELAY »

Anladım bunu yapacagim
Fakat ben bilgisayarı sifiladim yeniden herşeyi
Office365 lisanslı benim şimdide Office programlarını web tabanlı açıyor normal nasıl acabilirim
Kullanıcı avatarı
mehoaga
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 790
Kayıt: 16 Eyl 2020, 13:52
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 3297 kez
Teşekkür edildi: 780 kez

Re: Wordpad yok ve Microsoft Word tan çıktı alamıyorum

Mesaj gönderen mehoaga »

Arkadaşım şimdi ilk başta wordden çıktıyı nasıl alabiliyordun da sonra dan kayboldu. Elinde bulunan yazıcının driver yani sürücüsünü yükledindemi kayboldu orasını anlayamadım. Herhalikarda yazıcının driverini yüklediysen eğer çıktı alırken bu olay gerçekleştiyse eğer Tarkan hocamızın dediği gibi güncellemelerden dolayı olmuş olabilir.
Çünkü aynı dert bendede olmuştu Acer laptopa HP cb 435a yazıcımın dvd sinden sürücüsünü yüklemede sorun yaşamıştım. Forumdaşlar ve Tarkan hocamızın destekleriyle yüklemeyi başarmıştım. İnş sende bu sorunundan bir ana önce kurtulursun.
Ayrıca bu yazıcı olayı kurulu olan windowsunun lisansını etkilemez.
Tarkan hocam benim imdadıma hızır gibi yetiştiydi hocamızın direktiflerini dinle ve uygula takılırsan bizler buradayız.
Daha ayrıntılı paylaşım yaparsanız kolayca çözüm üretilebilir diye düşünüyorum. Kolay gelsin selametle.
En son mehoaga tarafından 07 Oca 2025, 16:06 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
mehoaga
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 790
Kayıt: 16 Eyl 2020, 13:52
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 3297 kez
Teşekkür edildi: 780 kez

Re: Wordpad yok ve Microsoft Word tan çıktı alamıyorum

Mesaj gönderen mehoaga »

SELAY yazdı: 07 Oca 2025, 11:29 Yazicim Canon g3415 ,
Widows 10 nasıl yüklerim bilmiyorum lisanslı aldık çünkü sıkıntı çıkar mı
Çökertme zor birşey değil. Microsoftun web sayfasından 32 bit veya 64 bit senin bilgisayarının durumuna göre indirp kurabilirsin. Lisanslama kısmında zorlanırsın sadece ama ben veya arkadaşlar sana destek vereceklerdir. Veyahutta çökertmeden böyle devam et ama yazıcının sürücüsünü yükle öyle devam et. Bunun lisanslaslama ile ilgisi yok sıkıntı yapma kendine.
En son mehoaga tarafından 07 Oca 2025, 16:16 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Wordpad yok ve Microsoft Word tan çıktı alamıyorum

Mesaj gönderen burak35 »

Adı kırmızı ile verilmiş güncellemeleri bulup kaldırın. normal modda kalkmazsa güvenli modda kaldırın.
Sonrada yazıcının driverını silip yeni driver kurun. Bu işlemlerden sonra düzelebilir. Microsoft sürekli biryerleri değiştirip duruyor.
Sorun bu durumdan kaynaklanıyor bence. Sorun çıkarması muhtemele updateler kaldırıldıktan sonra, İlgili driverlar kurulduktan sonra,
Yine yazıcı çıktı vermiyorsa o zaman en son çare olarak 11 den 10 a geçmek lazım. Tabikide güncellemeler kapalı tutulmalı.
Çünkü çok uzunca bir süredir güncellemelerde sorunlar var malesef. Güncellemeleri test eden bi ekip bile yok hala microsoftta galiba.
SELAY
Bit
Bit
Mesajlar: 18
Kayıt: 06 Oca 2025, 18:09
Teşekkür edildi: 17 kez

Re: Wordpad yok ve Microsoft Word tan çıktı alamıyorum

Mesaj gönderen SELAY »

inanın başım ağrıdı olmuyor yazıcı sorunken sımdide office programları web tabanlı açılıyor
Kullanıcı avatarı
mehoaga
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 790
Kayıt: 16 Eyl 2020, 13:52
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 3297 kez
Teşekkür edildi: 780 kez

Re: Wordpad yok ve Microsoft Word tan çıktı alamıyorum

Mesaj gönderen mehoaga »

SELAY yazdı: 07 Oca 2025, 17:03 inanın başım ağrıdı olmuyor yazıcı sorunken sımdide office programları web tabanlı açılıyor
Doğaldır aynı yerlerden geçtik hepimiz. Siz önce sırasıyla yaptıklarınız açıklasanız öyle eksik cümlelerle bir yerlere varılmaz. Neden offfice programı sorun çıkarıyor yazıcı sürücüsünü yükledinizmi hata nerlerden çıkıyor. Bu şekilde kimse yardımcı olurmu bilemiyorum.
Cevapla