Savoy viski ve auzo damak tadı nasıldır

Diğer bölümler ile alakasız konular buraya
Cevapla
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3844
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Savoy viski ve auzo damak tadı nasıldır

Mesaj gönderen loveme »

Savoy viski ve auzo damak tadı nasıldır?
İlk defa deneyeceğim bilgisi olan yazabilir mi
teşekkürler
mertcan90
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 786
Kayıt: 02 Eki 2020, 21:13
Teşekkür etti: 716 kez
Teşekkür edildi: 676 kez

Re: Savoy viski ve auzo damak tadı nasıldır

Mesaj gönderen mertcan90 »

Savoy Bulgar menşeli bir viski. Bulgarların hiç bir içkisini sevmediğim gibi bana hitap etmedi. Vanilya aroması varmı emin değilim ama bende öyle bir tat bıraktı. Auzo nedir bilmiyorum. Bildiğimiz Yunan içkisi uzo sanırım.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53899
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19703 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: Savoy viski ve auzo damak tadı nasıldır

Mesaj gönderen velociraptor »

Uzo yunan rakısı değilmiydi yaa ben mi yanlış biliyorum.

Resim

İçmişliğim var ama ben tekirdağ rakısını tercih ederim ben sevmemiştim.
mertcan90
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 786
Kayıt: 02 Eki 2020, 21:13
Teşekkür etti: 716 kez
Teşekkür edildi: 676 kez

Re: Savoy viski ve auzo damak tadı nasıldır

Mesaj gönderen mertcan90 »

Evet yunan rakısı. Anasonu bizim rakıdan daha fazla iğrenç bir içki. Hiç sevemedim.
mertcan90
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 786
Kayıt: 02 Eki 2020, 21:13
Teşekkür etti: 716 kez
Teşekkür edildi: 676 kez

Re: Savoy viski ve auzo damak tadı nasıldır

Mesaj gönderen mertcan90 »

Arkadaş auzo yazınca uzo mu demek istemiş emin olamadım.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: Savoy viski ve auzo damak tadı nasıldır

Mesaj gönderen burak35 »

Hayatım boyunca 1 kere viski içtim. Onuda içtiğime bin pişman oldum. Tadı berbattı. Yeni rakı, tekirdağ rakısı, Vodka bunlar daha güzel bence.
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3844
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Re: Savoy viski ve auzo damak tadı nasıldır

Mesaj gönderen loveme »

auzo mini öneririm Yunan rakısıdır.Uzo der Türkler öyle okunur. Rakı buzdolabına konmaz ve balık ürünlerinle iyidir...Değişiklik arada iyidir.
Türk rakısı derseniz göbek rakısı önerim.

Viski ise Black label derim...Yanında soda mezesiz ve soğuk tüketim öneririm.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: Savoy viski ve auzo damak tadı nasıldır

Mesaj gönderen burak35 »

Ben alkolü bırakalı 10 seneden fazla oluyor sanırım. O yüzden pek öneri yapamıyorum. Biraz sağlıklış yaşam. Birazda maddi durumlar tabi.
En son ben teyze oğulları askere giderken içmiştim sanırım. O günde güzel içmişim ha. Bi uyumuşum bi uyumuşum.
Teee ertesi gün öğleyin anca geldim kendime. :-D
Cevapla