Savoy viski ve auzo damak tadı nasıldır?
İlk defa deneyeceğim bilgisi olan yazabilir mi
teşekkürler
Savoy viski ve auzo damak tadı nasıldır
-
mertcan90
- Kilobyte4

- Mesajlar: 786
- Kayıt: 02 Eki 2020, 21:13
- Teşekkür etti: 716 kez
- Teşekkür edildi: 676 kez
Re: Savoy viski ve auzo damak tadı nasıldır
Savoy Bulgar menşeli bir viski. Bulgarların hiç bir içkisini sevmediğim gibi bana hitap etmedi. Vanilya aroması varmı emin değilim ama bende öyle bir tat bıraktı. Auzo nedir bilmiyorum. Bildiğimiz Yunan içkisi uzo sanırım.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53899
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19703 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
Re: Savoy viski ve auzo damak tadı nasıldır
Uzo yunan rakısı değilmiydi yaa ben mi yanlış biliyorum.

İçmişliğim var ama ben tekirdağ rakısını tercih ederim ben sevmemiştim.

İçmişliğim var ama ben tekirdağ rakısını tercih ederim ben sevmemiştim.
-
mertcan90
- Kilobyte4

- Mesajlar: 786
- Kayıt: 02 Eki 2020, 21:13
- Teşekkür etti: 716 kez
- Teşekkür edildi: 676 kez
Re: Savoy viski ve auzo damak tadı nasıldır
Evet yunan rakısı. Anasonu bizim rakıdan daha fazla iğrenç bir içki. Hiç sevemedim.
-
mertcan90
- Kilobyte4

- Mesajlar: 786
- Kayıt: 02 Eki 2020, 21:13
- Teşekkür etti: 716 kez
- Teşekkür edildi: 676 kez
Re: Savoy viski ve auzo damak tadı nasıldır
Arkadaş auzo yazınca uzo mu demek istemiş emin olamadım.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Savoy viski ve auzo damak tadı nasıldır
Hayatım boyunca 1 kere viski içtim. Onuda içtiğime bin pişman oldum. Tadı berbattı. Yeni rakı, tekirdağ rakısı, Vodka bunlar daha güzel bence.
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3844
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
Re: Savoy viski ve auzo damak tadı nasıldır
auzo mini öneririm Yunan rakısıdır.Uzo der Türkler öyle okunur. Rakı buzdolabına konmaz ve balık ürünlerinle iyidir...Değişiklik arada iyidir.
Türk rakısı derseniz göbek rakısı önerim.
Viski ise Black label derim...Yanında soda mezesiz ve soğuk tüketim öneririm.
Türk rakısı derseniz göbek rakısı önerim.
Viski ise Black label derim...Yanında soda mezesiz ve soğuk tüketim öneririm.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Savoy viski ve auzo damak tadı nasıldır
Ben alkolü bırakalı 10 seneden fazla oluyor sanırım. O yüzden pek öneri yapamıyorum. Biraz sağlıklış yaşam. Birazda maddi durumlar tabi.
En son ben teyze oğulları askere giderken içmiştim sanırım. O günde güzel içmişim ha. Bi uyumuşum bi uyumuşum.
Teee ertesi gün öğleyin anca geldim kendime.
En son ben teyze oğulları askere giderken içmiştim sanırım. O günde güzel içmişim ha. Bi uyumuşum bi uyumuşum.
Teee ertesi gün öğleyin anca geldim kendime.
