''Kumarla yaşıyorum'' yalanı!
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53922
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19742 kez
- Teşekkür edildi: 11975 kez
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9475
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7016 kez
Re: ''Kumarla yaşıyorum'' yalanı!
Serdar Ortaç bile "kumarda kazanç olsaydı emin olun ben kazanırdım, yıllarca oynadım hiçbir şey kazanamadım" diyor fakat millet hala kazanacağını sanıyor sonuçta kolay para kazanma isteği insanları bu tuzağa itiyor çünkü çalışmaktan kaçan insanlar kolay para tuzaklarına düşer sonrasında pişman olurlar fakat iş işten geçmiş olur.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: ''Kumarla yaşıyorum'' yalanı!
Kumar parası haram paradır. Haydan gelir. Huya gider. O yüzden herkes uzak durmalı.
