Moralim çok bozuk

Diğer bölümler ile alakasız konular buraya
Kullanıcı avatarı
mehoaga
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 790
Kayıt: 16 Eyl 2020, 13:52
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 3297 kez
Teşekkür edildi: 780 kez

Re: Moralim çok bozuk

Mesaj gönderen mehoaga »

Eyvaallah önerin için çok teşekkürler ederim.
Aaah o dediğini bir yapabilsem uzun zamandır camiye cumya gidemiyorum. Geçirdiğim rahatsızlıktan dolayı rabbim günah yazmasın. Yanımda 2 baston ve oturacağım tabure yanımda. ayakta duramadığım için yani. Ama inanırmısınız bilmem ama habire rabbime şükrediyorum ve Allah'ın adını dilimden düşürmüyorum. Rabbim biz kullarının feryadını duyar ve gözetir. Vardır bununda bir kolayı diyelim şükür yarabbi şükür.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15199
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2521 kez
Teşekkür edildi: 5333 kez

Re: Moralim çok bozuk

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

mehoaga yazdı: 19 Kas 2024, 16:56 Eyvaallah önerin için çok teşekkürler ederim.
Aaah o dediğini bir yapabilsem uzun zamandır camiye cumya gidemiyorum. Geçirdiğim rahatsızlıktan dolayı rabbim günah yazmasın. Yanımda 2 baston ve oturacağım tabure yanımda. ayakta duramadığım için yani. Ama inanırmısınız bilmem ama habire rabbime şükrediyorum ve Allah'ın adını dilimden düşürmüyorum. Rabbim biz kullarının feryadını duyar ve gözetir. Vardır bununda bir kolayı diyelim şükür yarabbi şükür.
Oturduğun yerde kıl..Bu din zorluk dini değil, kolaylık dini....
Cevapla