Eyvaallah önerin için çok teşekkürler ederim.
Aaah o dediğini bir yapabilsem uzun zamandır camiye cumya gidemiyorum. Geçirdiğim rahatsızlıktan dolayı rabbim günah yazmasın. Yanımda 2 baston ve oturacağım tabure yanımda. ayakta duramadığım için yani. Ama inanırmısınız bilmem ama habire rabbime şükrediyorum ve Allah'ın adını dilimden düşürmüyorum. Rabbim biz kullarının feryadını duyar ve gözetir. Vardır bununda bir kolayı diyelim şükür yarabbi şükür.
Moralim çok bozuk
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15199
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2521 kez
- Teşekkür edildi: 5333 kez
Re: Moralim çok bozuk
Oturduğun yerde kıl..Bu din zorluk dini değil, kolaylık dini....mehoaga yazdı: 19 Kas 2024, 16:56 Eyvaallah önerin için çok teşekkürler ederim.
Aaah o dediğini bir yapabilsem uzun zamandır camiye cumya gidemiyorum. Geçirdiğim rahatsızlıktan dolayı rabbim günah yazmasın. Yanımda 2 baston ve oturacağım tabure yanımda. ayakta duramadığım için yani. Ama inanırmısınız bilmem ama habire rabbime şükrediyorum ve Allah'ın adını dilimden düşürmüyorum. Rabbim biz kullarının feryadını duyar ve gözetir. Vardır bununda bir kolayı diyelim şükür yarabbi şükür.

