Moralim çok bozuk

Diğer bölümler ile alakasız konular buraya
Kullanıcı avatarı
mehoaga
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 790
Kayıt: 16 Eyl 2020, 13:52
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 3297 kez
Teşekkür edildi: 780 kez

Moralim çok bozuk

Mesaj gönderen mehoaga »

Forumdaşlar sizlerle bir derdimi paylaşacağım.
Arkadaşlar ben şimdi Akbank tan komple ayrıldım. Hani dedim devlet bankasına geçeyim. Burda aynı şeyleri yaşamam inş diyordumki Yaa kardeşim ben senin maaş müşterinim bana yabancıymışım gbibi muamele görüyorum. Sizlere halkbank genel müdürlüğüne yazdığım mesajın aynısını burda paylaşıyorum. Haklı değilmiyim a dostlar sizler bana bir yol gösterin. Mesajın kopyasını veriyorum. Yorumlarınızı bekliyorum.

"Sayın yetkililere;
Bu olmadı yalnız olmadı. Biraz uzun bir mesaj olacak ama Ben akbank'tan neden çıktım.
1- maaş müşterisi olduğum halde benden 8,86 kr işlem ücreti aldı. Ben 8,86 tl nin aptalı değilim ne batarım ne yükselirim.
2- Verdiği çip paralar şehir dışında geçmiyor. Çok acaip bir durum her neyse.
3- 4 adet otomatik ödeme talimatı verdim 500 tl den 2000 tl yapıyor. Ama bana 1000 tl yansıtıldı. Ve bende felaket kızdım 25-10-2024 tarihinde bütün bağımı kopardım Akbank la.
Hani dedim devlet bankasına geçeyim Halk bankası bana bunu yapmaz zannediyordum ne yazık ki sizlerden de bu konuda olumlu bir sonuç alamadım. Bütün hayallerim hevesim umutlarım birden söndü. Bu banka seçme olayını kendi rızamla kanuni hakkıma istinaden yapmıştım ve sizleride bu konuda hem telefon hem mesajla rahatsızlık vermiştim. Hah tam oldu derken dün günlerden cumartesi günü eft yapayım dedim aaa birde baktım aynı 8,86 kr işlem ücreti yazıyor. Dedim resmi günde kesinti olmaz diyordum bugün yine denedim kesinti var yine yanılan ben oldum. Türkiyede yaşayan bir TC vatandaşıyım ama Amerikalıymışım gibi muamele görüyorum. Ama gerçekten bu olaya çok canım sıkıldı. Ayrıca başkaları gibi 3. şikayet mercileri yerine sizlerle muhatabım. Ben sizin bankanızdan maaş alan biri olarak bana bu yapılmamalıydı. Gerçekten çok üzüldüm. Bütün ümitlerim alt üst oldu."
Dedim ve mesajı yolladım Allah hepimizin yardımcısı olsun.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15194
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2517 kez
Teşekkür edildi: 5333 kez

Re: Moralim çok bozuk

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Ziraat Bankasından şaşmayacaksınız. (ben fınduk çiftçisi olduğumdan dolayı önermekteyim...) yada QNB , (uluslararası konsosiyumla kurulan banka yapılandırması) 'ye geçmeliydiniz.

QNB, yani Qatar National Bank, Orta Doğu ve Kuzey Afrika'nın en büyük bankalarından biri olarak biliniyor. Türkiye'de de önemli bir varlığı var ve birçok finansal hizmet sunuyor.

Hizmetlerinin Özellikleri:

QNB Bankası, bireysel bankacılıktan kurumsal bankacılığa kadar geniş bir hizmet yelpazesine sahip. Kredi kartları, konut kredileri, taşıt kredileri gibi ürünlerin yanı sıra, yatırım ve tasarruf hesapları da sunuyor. Ayrıca, dijital bankacılık hizmetleriyle de dikkat çekiyor; mobil uygulamaları oldukça kullanıcı dostu.

Müşteri Hizmetleri:

Müşteri hizmetleri konusunda genellikle olumlu yorumlar alıyor. Sorunlarınızı hızlı bir şekilde çözmek için çeşitli kanallar sunuyorlar. Şubelerdeki çalışanlar da genellikle yardımcı ve bilgili.

Şube Ağı:

Türkiye genelinde birçok şubesi bulunuyor, bu da erişimi kolaylaştırıyor. Özellikle büyük şehirlerdeki şubeleri oldukça yoğun.

QNB Bankası, sunduğu hizmetler ve müşteri memnuniyeti ile dikkat çeken bir banka. Eğer bankacılık ihtiyaçlarınız için bir alternatif arıyorsanız, QNB'yi değerlendirebilirsiniz.
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9488
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7026 kez

Re: Moralim çok bozuk

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Akbank, Halkbank, Vakıfbank, Denizbank gibi bankalara hiç güvenmiyorum çünkü ne olursa olsun bir para alma olayları oluyor Ziraat bankasında da ücretsiz eft olayı var mı emekli maaş müşterilerine bilemiyorum, finansbank bankasında hesap açmaya engelliyim bir ay içinde iyi niyetle bankaların bir kaçında hesap açtırıp sonra gerek duymayarak iptal ettirdiğim için banlanmışım fakat maaş müşterisi olarak sana ücretsiz eft vaadi verildiyse tutulması gerekirdi ki neden böyle yapıldı bilemiyorum fakat umarım en kısa sürede çözülür, dualarım seninle.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15194
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2517 kez
Teşekkür edildi: 5333 kez

Re: Moralim çok bozuk

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Yok ben QNB istemem "Avrupa Kaynaklı olsun ve Türkiye Faaliyet Gösteren Banka İstiyorum" dersen al sana bankalar

Avrupa genelinde etkili olan ve Türkiye'de de şubesi bulunan birkaç banka bulunmaktadır.

HSBC: İngiltere merkezli olan HSBC, Avrupa'nın birçok ülkesinde faaliyet göstermektedir. Türkiye'de de geniş bir şube ağına sahiptir.

UniCredit: İtalya merkezli UniCredit, Avrupa'nın birçok ülkesinde güçlü bir varlığa sahiptir. Türkiye'de de Yapı Kredi Bankası aracılığıyla hizmet vermektedir.

Deutsche Bank: Almanya merkezli Deutsche Bank, Avrupa'nın önde gelen bankalarından biridir ve Türkiye'de de şubeleri bulunmaktadır.

BNP Paribas: Fransa merkezli BNP Paribas, Avrupa'nın en büyük bankalarından biridir ve Türkiye'de de faaliyet göstermektedir.

Bu bankalar, hem bireysel hem de kurumsal bankacılık hizmetleri sunarak, uluslararası finansal ihtiyaçlara cevap vermektedir.

NOT:

ING'yi asla önermem...Çünkü bu Hollanda Merkezli Banka, Osmanlı Devleti'nin ekonomik varlığına çöken, "Duyun-u Umumiye" İdaresinin ortaklarından biridir.

Duyun-u Umumiye Nedir.?

Bu idare, Osmanlı'nın borçlarını yönetmek ve tahsil etmek için kurulmuş bir kurumdur. Duyun-u Umumiye, yabancı alacaklıların çıkarlarını korumak amacıyla oluşturulmuş ve bu süreçte Osmanlı'nın mali bağımsızlığına zarar vermiştir.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15194
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2517 kez
Teşekkür edildi: 5333 kez

Re: Moralim çok bozuk

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Kayserilifatih yazdı: 19 Kas 2024, 13:18 Ziraat bankasında da ücretsiz eft olayı var mı emekli maaş müşterilerine bilemiyorum...
Ziraat Bankası, emekli maaş müşterilerine yönelik bazı avantajlar sunabilmektedir. Bu avantajlar arasında ücretsiz EFT işlemleri de var ama bunu bireysel müşteri "belgelendirmek" zorunda....

Ve bunu kendisi banka'dan sorgulatmak zorunda eğer geçmeyi düşünüyorsa....

Bu ülke'de ekonomik şartlar , aynı havalar gibi çok değişkenlik gösteriyor.Çünkü ülke, mali krizin içinde bocalamakta...
En son TRWE_2012 tarafından 19 Kas 2024, 13:33 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9488
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7026 kez

Re: Moralim çok bozuk

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Bu bankaların çoğu Türkiye'de hizmet vermiyor ya da dolaylı yoldan veriyor diye biliyorum Kayseri'de sadece HSBC ve İng Bank var fakat yapay zekaya bu soruyu daha önce sorduğumda bana da aynı benzer cevabı vermişti diye hatırlıyorum daha sonra sana yazdığım bu cevabı yazınca sürekli olarak hatalı bilgi verdim özür dilerim düzeltme ve bilgi için teşekkürler yazmıştı :-D
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15194
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2517 kez
Teşekkür edildi: 5333 kez

Re: Moralim çok bozuk

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Kayserilifatih yazdı: 19 Kas 2024, 13:33 Bu bankaların çoğu Türkiye'de hizmet vermiyor ya da dolaylı yoldan veriyor diye biliyorum Kayseri'de sadece HSBC ve İng Bank var fakat yapay zekaya bu soruyu daha önce sorduğumda bana da aynı benzer cevabı vermişti diye hatırlıyorum daha sonra sana yazdığım bu cevabı yazınca sürekli olarak hatalı bilgi verdim özür dilerim düzeltme ve bilgi için teşekkürler yazmıştı :-D
insan insana benzer...
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15194
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2517 kez
Teşekkür edildi: 5333 kez

Re: Moralim çok bozuk

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Ben olsam bunları dert etmem kendime

1- maaş müşterisi olduğum halde benden 8,86 kr işlem ücreti aldı. Ben 8,86 tl nin aptalı değilim ne batarım ne yükselirim.
2- Verdiği çip paralar şehir dışında geçmiyor. Çok acaip bir durum her neyse.
3- 4 adet otomatik ödeme talimatı verdim 500 tl den 2000 tl yapıyor. Ama bana 1000 tl yansıtıldı

Bu dünya hayatı kısa...Ömür sermayesi de az...Değmez stress altına girmeye
Kullanıcı avatarı
mehoaga
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 790
Kayıt: 16 Eyl 2020, 13:52
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 3297 kez
Teşekkür edildi: 780 kez

Re: Moralim çok bozuk

Mesaj gönderen mehoaga »

TRWE_2012 yazdı: 19 Kas 2024, 13:57 Ben olsam bunları dert etmem kendime

1- maaş müşterisi olduğum halde benden 8,86 kr işlem ücreti aldı. Ben 8,86 tl nin aptalı değilim ne batarım ne yükselirim.
2- Verdiği çip paralar şehir dışında geçmiyor. Çok acaip bir durum her neyse.
3- 4 adet otomatik ödeme talimatı verdim 500 tl den 2000 tl yapıyor. Ama bana 1000 tl yansıtıldı

Bu dünya hayatı kısa...Ömür sermayesi de az...Değmez stress altına girmeye
Eyvaallah değerli kardeşim güzel yanıtın için.
Ya stress'e girmemeye çalışıyorum ama parayı mecbur transfer yapmak zorundayım zaten aldığımız emekli maaşı belli bu haramzedeleremi yedireceğiz paramızı. Allah aşkına o kadar bankada çalışanın elbette evi köyü eşi çocuğu vardır aklım almıyor bu haram lokmalar boğazlarından nasıl geçiyor acaba.
Aldığım maaşla zaten zor döndürüyorum evin giderlerini. Biz helal lokmaya zor ulaşırken onlar ahmet'in mehmet'in sırtından kazanç sağladıkları haram lokmaya tamah ediyorlar. yazık yazıkki çok yazık.
Kullanıcı avatarı
mehoaga
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 790
Kayıt: 16 Eyl 2020, 13:52
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 3297 kez
Teşekkür edildi: 780 kez

Re: Moralim çok bozuk

Mesaj gönderen mehoaga »

Kayserilifatih yazdı: 19 Kas 2024, 13:18 Akbank, Halkbank, Vakıfbank, Denizbank gibi bankalara hiç güvenmiyorum çünkü ne olursa olsun bir para alma olayları oluyor Ziraat bankasında da ücretsiz eft olayı var mı emekli maaş müşterilerine bilemiyorum, finansbank bankasında hesap açmaya engelliyim bir ay içinde iyi niyetle bankaların bir kaçında hesap açtırıp sonra gerek duymayarak iptal ettirdiğim için banlanmışım fakat maaş müşterisi olarak sana ücretsiz eft vaadi verildiyse tutulması gerekirdi ki neden böyle yapıldı bilemiyorum fakat umarım en kısa sürede çözülür, dualarım seninle.
Eyvaallah değerli kardeşim güzel yanıtın için teşekkürler.
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9488
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7026 kez

Re: Moralim çok bozuk

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

mehoaga yazdı: 19 Kas 2024, 14:04
TRWE_2012 yazdı: 19 Kas 2024, 13:57 Ben olsam bunları dert etmem kendime

1- maaş müşterisi olduğum halde benden 8,86 kr işlem ücreti aldı. Ben 8,86 tl nin aptalı değilim ne batarım ne yükselirim.
2- Verdiği çip paralar şehir dışında geçmiyor. Çok acaip bir durum her neyse.
3- 4 adet otomatik ödeme talimatı verdim 500 tl den 2000 tl yapıyor. Ama bana 1000 tl yansıtıldı

Bu dünya hayatı kısa...Ömür sermayesi de az...Değmez stress altına girmeye
Eyvaallah değerli kardeşim güzel yanıtın için.
Ya stress'e girmemeye çalışıyorum ama parayı mecbur transfer yapmak zorundayım zaten aldığımız emekli maaşı belli bu haramzedeleremi yedireceğiz paramızı. Allah aşkına o kadar bankada çalışanın elbette evi köyü eşi çocuğu vardır aklım almıyor bu haram lokmalar boğazlarından nasıl geçiyor acaba.
Biz helal lokmaya zor ulaşırken onlar ahmetin mehmetin sırtından kazanç sağladıkları haram lokmaya tamah ediyorlar. yazık yazıkki çok yazık.
Bankacılığın çoğu faize ve harama dayalıdır yani bu dünyada bankacı olmak istiyorsan faize ve harama takılmazsın yoksa seni zaten bankacılık piyasasından dışlarlar o yüzden onlar da mecburen öyle yapma gereği duyuyor olabilirler fakat yani bunun için hani bazı bankaların vaatleri oluyor Eft ücretsiz gibi mesela sana öyle bir vaat verildi mi bilemiyorum verildiyse ve tutulmadıysa burada banka suçludur o yüzden bu yazına yakında olumlu cevap gelir diye düşünüyorum. Bankanın sana böyle bir vaadi yoksa bile ısrar edersen biraz daha ücretsiz eft vaadi vermeye yanaşabilirler gibime geliyor.
Kullanıcı avatarı
mehoaga
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 790
Kayıt: 16 Eyl 2020, 13:52
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 3297 kez
Teşekkür edildi: 780 kez

Re: Moralim çok bozuk

Mesaj gönderen mehoaga »

Bankadan gelen mesaja bakın
"Sayın Mehmet SARIOĞLU ,

Bankamız “ücret uygulama politikası gereği” tüm kanallarımızdan gerçekleştirilen EFT / Havale işlemlerinden ücret alınmaktadır."
Bu haksız sağlanan kazançlar zıkkım olsun boğazınızda kalsın inş. Yarın öbür gün promosyonunu geri verir eski yuvama iş bankasına dönerim. Hay ben aklımın içine ..... .... . zararın neresinden dönülürse kardır derler büyükler.
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9488
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7026 kez

Re: Moralim çok bozuk

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

İş Bankasına geçeceğin zaman müşteri temsilcisine mutlaka sor eft işlemine ücret alınıyor mu, bankada hangi haklar tanınıyor bana diye geçeceksen öyle geç, bunları unutarak es geçersen oradan da yarın aynı cevabı verebilirler. Üzüldüm yani bu kadar paracı olmaları ve zor durumda olan birini önemsememeleri gerçekten çok üzüldüğüm ve benim de sıkıntısını çektiğim bir konu.
Kullanıcı avatarı
mehoaga
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 790
Kayıt: 16 Eyl 2020, 13:52
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 3297 kez
Teşekkür edildi: 780 kez

Re: Moralim çok bozuk

Mesaj gönderen mehoaga »

Kayserilifatih yazdı: 19 Kas 2024, 14:24 İş Bankasına geçeceğin zaman müşteri temsilcisine mutlaka sor eft işlemine ücret alınıyor mu, bankada hangi haklar tanınıyor bana diye geçeceksen öyle geç, bunları unutarak es geçersen oradan da yarın aynı cevabı verebilirler. Üzüldüm yani bu kadar paracı olmaları ve zor durumda olan birini önemsememeleri gerçekten çok üzüldüğüm ve benim de sıkıntısını çektiğim bir konu.
Değerli kardeşim yanıtın için teşekkürler.
Şimdi inanmayacaksın belki ama ben iş bankası maaş müşterisi iken valla tam 120 bin para transferi yapacağım onuda limit düşüklüğünden dolayı müşteri temsilcisiyle görüştüm ve bana günü birlik istediğim meblağa kadar transfer yapmama olank tanıdı ve ayrıca eft için bende 1 kuruş dahi kesmedi. Hay ben aklım içine ... Ama şimdi maaş müşterisi pşmadığımdan hem eft hem havale ücreti alıyor. Benim tarafımda bir zarar ziyan oluşmadı verdikleri promosyonu iade eder eski yuvama iş bankasına dönerim. Onlara dokunacak zararı 1 müşteri kazanacakken 1 müşteri daha kaybettiler.

Hatta bu konuyla alakalı olmasada anlatayım. Vakti zamanında mahhelle bakkalından veresi alış veriş yapmıştım. Biraz ödeme yapayım borcum azalsın diye gittiğimde bana günlük faizli borç çıkarmış atıyorum 300 tl lik borç olmuş 425 tl. Bende borcum neyse onu veririm dedim ödedim ve o bakkalla diyaloğumu kopardım. Sonra ne oldu bana yaptığını başkalrında yapmış galiba herkes ayağını kesti orayla. Noldu 3 ay sonra dükkanı kapatmak zorunda kaldı. Şimdi zararı banamı dokundu onamı. Esnaflığı bilmeden müşteriyi incitirsen bu kendi sonu olur. aynen anlattığım gibi. İnanın ben bunu yaşadım.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15194
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2517 kez
Teşekkür edildi: 5333 kez

Re: Moralim çok bozuk

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Çok bunalırsan yada stress altına girdiğini hissedersen, gir bir odaya (odanın hiçbir duvarında resim veya obje olmasın) "Allah(c.c) rızası için en az 8-9 rekatlık nafile namazı kıl" İnan bana insan öyle rahatlıyor ki sorma....(tarafımdan defalarca denendi bu dini yöntem)
Cevapla