Imane khelif erkek çıktı!
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53905
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19712 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
- root@localhost
- Gigabyte3

- Mesajlar: 2920
- Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 3920 kez
- Teşekkür edildi: 3197 kez
Re: Imane khelif erkek çıktı!
O zaman demiştim Erkek diye.
Uzaydan belliydi erkek olduğu.
Omuzları bacakları yüzü, ense kasları kadın olamazdı. Kadınlığın belirtilerinden biri yağ dokusudur. Bu şahıs tamamen yağsız. Ben kendime bakıyorum aynada, 179-180 boyunda yaklaşık 70 kg ım. Neredeyse benimle aynı fizikle bu dolandırıcı. Ülkesi men edilmeli net. Bu sahıs men edilmeli. Tüm anlaşmalı iptal edilmeli. Bir sürü reklam aldı. Bir sürü gelir elde etti.
Uzaydan belliydi erkek olduğu.
Omuzları bacakları yüzü, ense kasları kadın olamazdı. Kadınlığın belirtilerinden biri yağ dokusudur. Bu şahıs tamamen yağsız. Ben kendime bakıyorum aynada, 179-180 boyunda yaklaşık 70 kg ım. Neredeyse benimle aynı fizikle bu dolandırıcı. Ülkesi men edilmeli net. Bu sahıs men edilmeli. Tüm anlaşmalı iptal edilmeli. Bir sürü reklam aldı. Bir sürü gelir elde etti.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53905
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19712 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
Re: Imane khelif erkek çıktı!
Bencede belliydi , Buna bizim bir bayan boksör de elendi yanılmıyorsam ne olacak şimdi ?
- root@localhost
- Gigabyte3

- Mesajlar: 2920
- Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 3920 kez
- Teşekkür edildi: 3197 kez
Re: Imane khelif erkek çıktı!
İnsta sayfasına bakın. Karımsı voleyi vurmuş. Milyarlık olmuş. Aldığı ve oynadığı reklam, kapaklara vb bakın.
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9459
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 929 kez
- Teşekkür edildi: 7003 kez
Re: Imane khelif erkek çıktı!
Böyleleri hep rağbet görür yani sağlam insanlara bakın hep yalnızdır çünkü insan olmanın da bir bedeli var ve bunun bedeli de yalnız kalarak ödeniyor, olsun insanlık yalnız kalmayı gerektiriyorsa ben buna sonuna kadar razıyım


