Hem görsel, Hemde teaser çok güzel. Harika. Çok beğendim. Yıllar önce oynadığım ilk oyundu NFS.
Sene sanırım yanlış hatırlamıyorsam 1998 falandı galiba. Bigün okuldan çıkıp o zaman otruduğumuz mahallede 2 3 sokak arkadaki cafede oynamıştım.
Hey gidi günler hey. Dağların tepelerin vadilerin arasından geçiyorduk. Tabi o zamanlar modifiye olayı falan yoktu galiba. :)
Arayüzüde güzel gibi bu remix os un. İlginçtir hem windows gibi görünüyor. Hemde mobil bir sistem gibi görünüyor. Sanki ikisinin melezi gibi.
Sizlerede öyle gelmedi mi ? :) Ben ilk defa gördüğüm için bana böyle geldi galiba.