Almanya şu anda balon; haddinden fazla abartılıyor" - dr. ilhan döğüş
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53960
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19768 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Almanya şu anda balon; haddinden fazla abartılıyor" - dr. ilhan döğüş
Almanyada yaşamakta zor. 2 arkadaşım orada yaşamış daha önce. Biri berlinde münihte kalmış. Diğerie Bayreuth ta yaşamış.
Akşam 7 den sonra hayat bitiyor herkes işten gelip evde yatıyor abi diyorlardı.
Akşam 7 den sonra hayat bitiyor herkes işten gelip evde yatıyor abi diyorlardı.
-
mertcan90
- Kilobyte4

- Mesajlar: 786
- Kayıt: 02 Eki 2020, 21:13
- Teşekkür etti: 716 kez
- Teşekkür edildi: 676 kez
Re: Almanya şu anda balon; haddinden fazla abartılıyor" - dr. ilhan döğüş
Almanya'da yaşamanın kolay olduğunu tabiki iddia etmiyorum ama vizeleri kaldırsınlar ben o zaman görürüm. Türkiye'den yüzbinlerce insan gitmezse ben de bir şey bilmiyorum.
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9494
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7030 kez
Re: Almanya şu anda balon; haddinden fazla abartılıyor" - dr. ilhan döğüş
Evet Türkiye'den fırsatını bulsa Almanya'ya gidecek olan çok insan var ama Almanya'da bizim Türkiye'ye vizeleri kapattı diye biliyorum
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Almanya şu anda balon; haddinden fazla abartılıyor" - dr. ilhan döğüş
Çoğu insan mecburiyetten gider malesef. Başka yolu yok ne yapsın insanlar. En azından orada biraz daha iyi şartlar var.
