Masaüstü Bilgisayarlarda Mobility Center ı aktif edin
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53943
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19764 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9494
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7026 kez
Re: Masaüstü Bilgisayarlarda Mobility Center ı aktif edin
Gayet güzel ve pratik bir anlatım olmuş, her ne kadar laptop kullansam da bir gün masaüstü kullanırsam ya da kullanıp da açmak isteyen arkadaş olur da benden yardım isterse kolaylıkla bir reg kaydıyla açabilirim ya da bu videoyu ona gönderebilirim, videoda anlatmak için verdiğin emek için teşekkür ederim, eline sağlık 
En son Kayserilifatih tarafından 04 Eki 2024, 20:31 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
- Karabigalı
- Byte3

- Mesajlar: 107
- Kayıt: 06 Kas 2023, 20:43
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 817 kez
- Teşekkür edildi: 172 kez
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53943
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19764 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Masaüstü Bilgisayarlarda Mobility Center ı aktif edin
Güzelmiş. Teşekkürler. Windows mobility center ın kısayolunun mblctr olduğunu bilmiyordum. Bu özelliği ilk Win 7 de görmüştüm.
Bugüne kadar en fazla 1 2 kez kullanmışımdır. Bir dahada kullanmamışımdır.
Bende Windows mobility center böyle görünüyor. Bir sorun yok herhalde dimi ?

Bugüne kadar en fazla 1 2 kez kullanmışımdır. Bir dahada kullanmamışımdır.
Bende Windows mobility center böyle görünüyor. Bir sorun yok herhalde dimi ?

- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53943
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19764 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Masaüstü Bilgisayarlarda Mobility Center ı aktif edin
Sunu yapmıyorum yazan yer harici projektor ekran yansıtma cihazı sanırım. O tarz birşeyde kullanmadım daha önce.
