Masaüstü Bilgisayarlarda Mobility Center ı aktif edin

PC hakkındaki genel bilgi ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53943
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19764 kez
Teşekkür edildi: 11985 kez

Masaüstü Bilgisayarlarda Mobility Center ı aktif edin

Mesaj gönderen velociraptor »


Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9494
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7026 kez

Re: Masaüstü Bilgisayarlarda Mobility Center ı aktif edin

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Gayet güzel ve pratik bir anlatım olmuş, her ne kadar laptop kullansam da bir gün masaüstü kullanırsam ya da kullanıp da açmak isteyen arkadaş olur da benden yardım isterse kolaylıkla bir reg kaydıyla açabilirim ya da bu videoyu ona gönderebilirim, videoda anlatmak için verdiğin emek için teşekkür ederim, eline sağlık :arrow:
En son Kayserilifatih tarafından 04 Eki 2024, 20:31 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
Karabigalı
Byte3
Byte3
Mesajlar: 107
Kayıt: 06 Kas 2023, 20:43
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 817 kez
Teşekkür edildi: 172 kez

Re: Masaüstü Bilgisayarlarda Mobility Center ı aktif edin

Mesaj gönderen Karabigalı »

Emeginize saglık :arrow: :arrow: :arrow:
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53943
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19764 kez
Teşekkür edildi: 11985 kez

Re: Masaüstü Bilgisayarlarda Mobility Center ı aktif edin

Mesaj gönderen velociraptor »

Teşekkürler arkadaşlar :kafasalla:
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Masaüstü Bilgisayarlarda Mobility Center ı aktif edin

Mesaj gönderen burak35 »

Güzelmiş. Teşekkürler. Windows mobility center ın kısayolunun mblctr olduğunu bilmiyordum. Bu özelliği ilk Win 7 de görmüştüm.
Bugüne kadar en fazla 1 2 kez kullanmışımdır. Bir dahada kullanmamışımdır.
Bende Windows mobility center böyle görünüyor. Bir sorun yok herhalde dimi ?
Resim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53943
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19764 kez
Teşekkür edildi: 11985 kez

Re: Masaüstü Bilgisayarlarda Mobility Center ı aktif edin

Mesaj gönderen velociraptor »

Mükemmel görünüyor
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Masaüstü Bilgisayarlarda Mobility Center ı aktif edin

Mesaj gönderen burak35 »

Sunu yapmıyorum yazan yer harici projektor ekran yansıtma cihazı sanırım. O tarz birşeyde kullanmadım daha önce.
Cevapla

“Genel bilgiler ve ipuçları” sayfasına dön