Prof. Dr. Oytun Erbaş - Yeni salgın olursa a$ı olmam!
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53932
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19752 kez
- Teşekkür edildi: 11979 kez
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Prof. Dr. Oytun Erbaş - Yeni salgın olursa a$ı olmam!
Doğru demiş. İşte şimdi çok haklı bence. Corona zaten doğal bir olay değildi. Birileri düğmeye bastı. Dünya nüfusu çok yüksek.
Hepsi planlı programlı bir oyun bir komple zaten.
Hepsi planlı programlı bir oyun bir komple zaten.
