ABD Amiralinin Keşif Gezisinde Hayatta Kalan Son Üyesi, Antarktika gerçeğini açıkladı
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19729 kez
- Teşekkür edildi: 11967 kez
- root@localhost
- Gigabyte3

- Mesajlar: 2921
- Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 3925 kez
- Teşekkür edildi: 3200 kez
Re: ABD Amiralinin Keşif Gezisinde Hayatta Kalan Son Üyesi, Antarktika gerçeğini açıkladı
Düz dunyacilar olarak bu generalin öldürülmesini esefle kınıyor. Bu işin altında daha derin şeyler olduğunu biliyoruz. Youtube da general ile ilgili başka videolar da mevcut. Ben düz dünyacıyım.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17561
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11784 kez
Re: ABD Amiralinin Keşif Gezisinde Hayatta Kalan Son Üyesi, Antarktika gerçeğini açıkladı
Düz dünyacılar mı ?
Ciddi misin ? Yada şaka yapıyosun sanırım. 
- root@localhost
- Gigabyte3

- Mesajlar: 2921
- Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 3925 kez
- Teşekkür edildi: 3200 kez
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17561
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11784 kez
Re: ABD Amiralinin Keşif Gezisinde Hayatta Kalan Son Üyesi, Antarktika gerçeğini açıkladı
Ben makarasına yazdın zannetmiştim. 
- root@localhost
- Gigabyte3

- Mesajlar: 2921
- Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 3925 kez
- Teşekkür edildi: 3200 kez
Re: ABD Amiralinin Keşif Gezisinde Hayatta Kalan Son Üyesi, Antarktika gerçeğini açıkladı
asıl videoları bulunca ekleyeceğim
- ozgutozkan
- Kilobyte4

- Mesajlar: 682
- Kayıt: 27 Mar 2022, 20:07
- Teşekkür etti: 164 kez
- Teşekkür edildi: 248 kez
Re: ABD Amiralinin Keşif Gezisinde Hayatta Kalan Son Üyesi, Antarktika gerçeğini açıkladı
En olmadık şeylere inanmak. Bu internet iyice bilgi çöplüğüne döndü.
Kimseyi inandırmak zorunda değilim, herkesin aklı var kullanabilir.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17561
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11784 kez
Re: ABD Amiralinin Keşif Gezisinde Hayatta Kalan Son Üyesi, Antarktika gerçeğini açıkladı
Valla okan a kılılm. O yüzden okan ne derse tam tersini savunabilirim.
Bu bayülgen çok sinir bozucu biri ya. :)
- root@localhost
- Gigabyte3

- Mesajlar: 2921
- Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 3925 kez
- Teşekkür edildi: 3200 kez
Re: ABD Amiralinin Keşif Gezisinde Hayatta Kalan Son Üyesi, Antarktika gerçeğini açıkladı
Benim kişisel fikrim. Kimseye inanmaları açısından bir öneride bulunmadım. Kimseden de herhangi bir duruma beni inandırmalarını istemedim.
Aklı hür , fikri hür , vicdanı hür şahıslarız.
Aklı hür , fikri hür , vicdanı hür şahıslarız.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17561
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11784 kez
Re: ABD Amiralinin Keşif Gezisinde Hayatta Kalan Son Üyesi, Antarktika gerçeğini açıkladı
Benim en çok anlamadığım neden bu coniler her muhabbetin içinde? Bu herifler bi ortadoğuya girerler, Bi kutuplara giderler. Garip gerçekten.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19729 kez
- Teşekkür edildi: 11967 kez
Re: ABD Amiralinin Keşif Gezisinde Hayatta Kalan Son Üyesi, Antarktika gerçeğini açıkladı
Ben genelde şöyle mantık yürütürüm ; Dünya uzay boşluğunda ve uzay boşluğundaki tüm gezegenler yuvarlak , ispatımı ; basit bir teleskop ile aya veya diğer gezegenlere bakılabilir (Ki bakmışlığım var) paki bunlar neden yuvarlar ? döndükleri için milyarlarca yıldır dönen cisimler istesede istemesede yuvarlaklaşır tam yuvarlak olmasa bile yuvarlaklaşması kaçınılmazdır.
iyi ama gezegenler neden dönüyorki ? manyakmı bunlar , değiller sadece her galaksinin merkezinde bir kara delik var , bunu şöyle hayal edin ; mutfak Lavabosunu tıpa ile kapatıp su ile doldurun (O su uzay boşluğu) ardından misket büyüklüğünde plastik birkaç top bırakın (bunlarda gezegenler) , şimdi tıpa yı kaldırın , su dönerek azalmaya başlar ve plastik bilyeler dönerek dibe yaklaşmaya başlar , işte o dipte yeralan ve suyu yutan şey her galaksinin merkezinde yeralan bir kara deliktir , velhasıl dönme sebebi kara deliğin her geçen saniye galaksiyi adım adım içine çekmesidir.
içinde bulunduğumuz galakside tek bir düz gezegene rastlasaydık dünyanın düz olma olasılığı olabilirdi lakin şu durumda neredeyse imkansız , haa ama düz derken şekli tepsi gibi ve fakat şeffaf bir kubbesi olan şekli yine yuvarlak olan birşey olabilirmi ???? (Yuvarlaktan KAÇAMIYORUZ)

İspatlanırsa neden olmasın. Bilim hergün yeni şeyler keşfediyor , birşeye kesin budur demek zor , şu an için sadece : Şöylesi doğru görünüyor diyebiliyoruz. Elbette herkes kendince mantık yürütüp farklı sonuçlara varabilir ki bu gayet NORMALDİR
NOT: Aya inilmesinin imkansız olduğunu açıklayan bir ingiliz fizik profesörü vardı, sebeplerini uzun uzun yazmıştı (Ki aynı kişi Nasa dan aya iniş videolarını da istemiş ve kayboldu demişler , adam da böyle diyeceklerini biliyordum demişti) . Bu arada Profesör şunu da ilave etmişti : Aya inilmesinin bırakın 60 lı yıllarda günümüz teknolojisi ile de imkansız olduğunu her fizikçi bilir. Geçenlerde hintliler aya indi videosunu görünce gülümsedim , benim çocukluğumda oynadığım atariler bile daha gerçekçiydi.
iyi ama gezegenler neden dönüyorki ? manyakmı bunlar , değiller sadece her galaksinin merkezinde bir kara delik var , bunu şöyle hayal edin ; mutfak Lavabosunu tıpa ile kapatıp su ile doldurun (O su uzay boşluğu) ardından misket büyüklüğünde plastik birkaç top bırakın (bunlarda gezegenler) , şimdi tıpa yı kaldırın , su dönerek azalmaya başlar ve plastik bilyeler dönerek dibe yaklaşmaya başlar , işte o dipte yeralan ve suyu yutan şey her galaksinin merkezinde yeralan bir kara deliktir , velhasıl dönme sebebi kara deliğin her geçen saniye galaksiyi adım adım içine çekmesidir.
içinde bulunduğumuz galakside tek bir düz gezegene rastlasaydık dünyanın düz olma olasılığı olabilirdi lakin şu durumda neredeyse imkansız , haa ama düz derken şekli tepsi gibi ve fakat şeffaf bir kubbesi olan şekli yine yuvarlak olan birşey olabilirmi ???? (Yuvarlaktan KAÇAMIYORUZ)

İspatlanırsa neden olmasın. Bilim hergün yeni şeyler keşfediyor , birşeye kesin budur demek zor , şu an için sadece : Şöylesi doğru görünüyor diyebiliyoruz. Elbette herkes kendince mantık yürütüp farklı sonuçlara varabilir ki bu gayet NORMALDİR
NOT: Aya inilmesinin imkansız olduğunu açıklayan bir ingiliz fizik profesörü vardı, sebeplerini uzun uzun yazmıştı (Ki aynı kişi Nasa dan aya iniş videolarını da istemiş ve kayboldu demişler , adam da böyle diyeceklerini biliyordum demişti) . Bu arada Profesör şunu da ilave etmişti : Aya inilmesinin bırakın 60 lı yıllarda günümüz teknolojisi ile de imkansız olduğunu her fizikçi bilir. Geçenlerde hintliler aya indi videosunu görünce gülümsedim , benim çocukluğumda oynadığım atariler bile daha gerçekçiydi.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17561
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11784 kez
Re: ABD Amiralinin Keşif Gezisinde Hayatta Kalan Son Üyesi, Antarktika gerçeğini açıkladı
Dünya düz olsaydı, Gece gündüz ve hatta mevsimler bile olmazdı.
Bana bu düz dünya muhabbeti "Queen 1987 Afyon konseri" gibi Troll geliyor.
Bana bu düz dünya muhabbeti "Queen 1987 Afyon konseri" gibi Troll geliyor.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19729 kez
- Teşekkür edildi: 11967 kez
Re: ABD Amiralinin Keşif Gezisinde Hayatta Kalan Son Üyesi, Antarktika gerçeğini açıkladı
Düz derken , sanıyorum ortası düz ve tepsi gibi ama şeffaf kubbelerle (alttan ve üstten) sarılmış yuvarlakımsı şekli kastediyorlardır diye algıladım 
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17561
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11784 kez
Re: ABD Amiralinin Keşif Gezisinde Hayatta Kalan Son Üyesi, Antarktika gerçeğini açıkladı
Üstten ve alttan biraz basık ortası biraz daha geniş. Okulda öyle ezberlerdik hep.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19729 kez
- Teşekkür edildi: 11967 kez
Re: ABD Amiralinin Keşif Gezisinde Hayatta Kalan Son Üyesi, Antarktika gerçeğini açıkladı
Aynen kesinlikle tam bir yuvarlaklık yok
