https://replit.com/
Fikrini Yaz, Uygulaman Hazır! - Replit Agent ile Kodlama
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53938
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19763 kez
- Teşekkür edildi: 11981 kez
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Fikrini Yaz, Uygulaman Hazır! - Replit Agent ile Kodlama
Güzelmiş. Bunu kullanarak program yapabilir insanlar.
Benim hayalim Windows taki birçok şeyi değiştiren bir Tool. Hibernate Update Telemetri hepsini açıp kapatabilen bir program.
Ne de güzel olurdu. XpSpeed gibi işte. :)
Benim hayalim Windows taki birçok şeyi değiştiren bir Tool. Hibernate Update Telemetri hepsini açıp kapatabilen bir program.
Ne de güzel olurdu. XpSpeed gibi işte. :)
