Ayrıca bakınız :
viewtopic.php?p=517584





VLC ye alışan da diğerlerini kullanamıyor nedense.Kayserilifatih yazdı: 14 Eyl 2024, 00:01 Ben media player classic kullanıyorum nedense vlc ye pek alışamadım ondan kullanmıyorum

Dogrudur, winamp programına alışan bir arkadaşım var hala onu kullanıyor tercih meselesivelociraptor yazdı: 14 Eyl 2024, 00:51VLC ye alışan da diğerlerini kullanamıyor nedense.Kayserilifatih yazdı: 14 Eyl 2024, 00:01 Ben media player classic kullanıyorum nedense vlc ye pek alışamadım ondan kullanmıyorum


Vallahi ben hepsini kullanıyorum.velociraptor yazdı: 14 Eyl 2024, 00:51VLC ye alışan da diğerlerini kullanamıyor nedense.Kayserilifatih yazdı: 14 Eyl 2024, 00:01 Ben media player classic kullanıyorum nedense vlc ye pek alışamadım ondan kullanmıyorum

