4 Dk da mısır pişirin
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53896
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9452
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 928 kez
- Teşekkür edildi: 6996 kez
Re: 4 Dk da mısır pişirin
Daha dün akşam annem düdüklüde mısır pişirmişti bir küçük bir de büyük bir buçuk tane yedim

- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53896
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9452
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 928 kez
- Teşekkür edildi: 6996 kez
Re: 4 Dk da mısır pişirin
Biz yarım saat haşladık mısırı diye hatırlıyorum dün, dört dakikada pişmesi pek inandırıcı gelmedi
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: 4 Dk da mısır pişirin
Bunu izlemiştim. Mısır çok severim. 4 dakikada nasıl pişmiş hayret gerçekten... 
- root@localhost
- Gigabyte3

- Mesajlar: 2917
- Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 3920 kez
- Teşekkür edildi: 3194 kez
Re: 4 Dk da mısır pişirin
Pismez // bu olsa olsa ön pişirme olur :D
Geçen gün yarim saatten fazla sürdü hala taş gibiydi
Yumurtayi ben tam anlamıyla 8-10 dk kaynatıyorum
Geçen gün yarim saatten fazla sürdü hala taş gibiydi
Yumurtayi ben tam anlamıyla 8-10 dk kaynatıyorum
- root@localhost
- Gigabyte3

- Mesajlar: 2917
- Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 3920 kez
- Teşekkür edildi: 3194 kez
Re: 4 Dk da mısır pişirin
Tam olarak fake değil aslında. 4 dk da pişen mısır ı yiyecek insan %10dur. Çocuklar filan yiyemez.
Ben geçen 2 3 litre suya 1 bardak süt koydum öyle yarim saat pişirdim anca adam akıllı yumuşadı ve yendi. Çocuk ken hatirlarsiniz süt mısır diye bağırırlardı sokaklarda
Tabi o süt mısır taze genç olarak da dusuneleblir
Ben geçen 2 3 litre suya 1 bardak süt koydum öyle yarim saat pişirdim anca adam akıllı yumuşadı ve yendi. Çocuk ken hatirlarsiniz süt mısır diye bağırırlardı sokaklarda
Tabi o süt mısır taze genç olarak da dusuneleblir
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: 4 Dk da mısır pişirin
Bizim çocukluğumuzda herşey çok daha güzeldi. Herşeyin tadı tuzu vardı. Şimdi aynı tadı yakalamak zor tabi.
4 dakika pişen mısırı sanırım pek kimse yiyemez. Mısıt yapı itibariyle sert zaten. Olabildiğince iyi pişirmek lazım.
4 dakika pişen mısırı sanırım pek kimse yiyemez. Mısıt yapı itibariyle sert zaten. Olabildiğince iyi pişirmek lazım.

