AKP’liler Narin’in cenazesinde toplu fotoğraf çektirdi
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53898
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19701 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9454
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 928 kez
- Teşekkür edildi: 6996 kez
Re: AKP’liler Narin’in cenazesinde toplu fotoğraf çektirdi
Bizim burada protesto vardı narini ve kadınlarımızı size ezdirmeyiz diye pankart açmışlardı az önce şimdi dağılmışlar Kayseri eski almer meydanda güzeldi halkımızın bu duyarlılığını çok seviyorum iyi ki varlar

- root@localhost
- Gigabyte3

- Mesajlar: 2918
- Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 3920 kez
- Teşekkür edildi: 3195 kez
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9454
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 928 kez
- Teşekkür edildi: 6996 kez
Re: AKP’liler Narin’in cenazesinde toplu fotoğraf çektirdi
Adamlar cinayetle ilgilenmek yerine fotoğraf çektirerek tribüne oynama peşindeler, yarın bir gün biri daha böyle yok edilse umurlarında olmayacak demek ki, Müjdat Gezen in sevdiğim bir sözü vardı Cumhuriyet gazetesinde sağ alt köşede köşe atışı diye üç dört gün önceydi galiba diyordu ki "herkesi sokağa dökmeyin diyorsunuz çiftçiler domateslerini yola döktüler milleti sokağa siz dökeceksiniz" demişti bu da aynı onun gibi işte.

