Dosya gezginini hızlandırmanı bir yolu varmı ?
- Email Bot
- Kilobyte2

- Mesajlar: 397
- Kayıt: 20 Mar 2022, 23:50
- Teşekkür etti: 2 kez
- Teşekkür edildi: 35 kez
Dosya gezginini hızlandırmanı bir yolu varmı ?
Hayırlı günler . Windows 11'de dosya gezgini çok yavaş çalışıyor . Bazı klasörlerin açılması uzun sürüyor. Dosya Gezginini hızlandırmanın bir yolu varmı?
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Dosya gezginini hızlandırmanı bir yolu varmı ?
Önce klasör seçeneklerinden görünüm sekmesine girip orada bize göre gereksiz olan tüm ayarların tikleri kaldırılmalı.

Sonarada aşağıdaki tweak uygulanıp sistem resetlenip gözlemlenmeli.
Etkinleştirmek için
Eski haline döndürüp ayarı geri almak için
Buda Reg tweak hazır hali.
https://www.mediafire.com/file/ppxe4rwh ... oadDll.rar
Enable yazan reg tweaki çift tıklayıp sisteme ekleyip resetleyin.
Bu sayede Explorerın biraz daha hızlanması lazım artık.

Sonarada aşağıdaki tweak uygulanıp sistem resetlenip gözlemlenmeli.
Etkinleştirmek için
Kod: Tümünü seç
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer]
"AlwaysUnloadDll"=dword:00000001
Kod: Tümünü seç
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer]
"AlwaysUnloadDll"=-
https://www.mediafire.com/file/ppxe4rwh ... oadDll.rar
Enable yazan reg tweaki çift tıklayıp sisteme ekleyip resetleyin.
Bu sayede Explorerın biraz daha hızlanması lazım artık.
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9488
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7026 kez
Re: Dosya gezginini hızlandırmanı bir yolu varmı ?
Burak hocam ben bu verdiğin ayarların hepsini yapıyorum ama nedense 23H2'de gezgin hala yavaş yani bu Windows 11'in 23H2 yapısının hantallığından kaynaklı diye düşünüyorum ama sorun 24H2 de giderildi diye söyleniyor umarım giderilmiştir. Windows 11 lite diye performans ayarlı sistemler var internette hocam onlarda bile açılışı hala yavaş gezginin yani gerisini varın siz düşünün. Ama genel olarak verdiğin bilgiler az çok arkadaşa yardımcı olur diye düşünüyorum ama tam olarak sorununu çözmeyebilir
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53941
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19764 kez
- Teşekkür edildi: 11981 kez
Re: Dosya gezginini hızlandırmanı bir yolu varmı ?
Bende de yavaş ve ne yaptımsa hızlanmadı 24H2 ise bu konuda çok daha iyi.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Dosya gezginini hızlandırmanı bir yolu varmı ?
23h2 de sorun varsa isteyen 24h2 ye geçsin o zaman.
Benim sürümüm Windows 10 un 1709 sürümü olduğu için bende çok işe yarıyor yukarıdaki düzenlemeler.
Benim sürümüm Windows 10 un 1709 sürümü olduğu için bende çok işe yarıyor yukarıdaki düzenlemeler.
