Saygıdeğer forumdaşlar herkese S.A;
Hayırlı pazarlar, yaaa arkadaşlar "Aygıt yöneticisinde" ünlem olan bir sürücü var ekran görüntüsünü paylaşıyorum. Bu sürücüyü nedir ne işe yarar bilmiyorum ama Acer ın destek sayfasında bulamadım. İlla bu sürücüyü yüklemelimiyiz veya yüklemsesek bana sorun çıkartırmı. Konu hakkında bilgilerinizi rica edeceğim.
mehoaga yazdı: 30 Haz 2024, 13:37
Saygıdeğer forumdaşlar herkese S.A;
Hayırlı pazarlar, yaaa arkadaşlar "Aygıt yöneticisinde" ünlem olan bir sürücü var ekran görüntüsünü paylaşıyorum. Bu sürücüyü nedir ne işe yarar bilmiyorum ama Acer ın destek sayfasında bulamadım. İlla bu sürücüyü yüklemelimiyiz veya yüklemsesek bana sorun çıkartırmı. Konu hakkında bilgilerinizi rica edeceğim.
O sürücü olmazsa, USB'ye takılan aygıtlar (çevre birimleri) donanımla doğru-dürüst iletişim kuramaz....
Sayıdeğer Tarkan hocam;
Yine jet gibi imdadıma yetiştiniz. iİk verdiğiniz paylaşımdaki uygulamayı "deneyin" dediğiniz sürücüyü sayfasına girmemle download etmesi bir oldu. Her neyse "gelen uygulamayı önce "defender" ile tarattırdım baktım tehlike yok hemen "install" dedim. Ama 2 kere instal yaptırdı bana. Aynı anda "aygıt yöneticisini" açtımki neler oluyor göreyim diye. Yüklendiğini gördümde nereyee yüklendi anlayamadım olmuştur herhalde.
Bununla ilgili resminide paylaşıyorum yanlış yeremi bakıyorum doğru yeremi bakıyorum sizlerde bana doğru veya yanlış diyiniz. Yinede herşey için sonsuz şükran ve teşekkürlerimle.
Arkadaşlar oldu zannettiydim "aygıt yöneticisinde" "donanım değişikliklerini tara" dediydim hay demez olaydım hataya düşürdü beni. Böyle bir hata verdi.
Yaaa ne güzel sorunsuz şekilde çalışan bir haric yedek harddiskim vardı Tarkan hocamın ilk verdiği sayfadan yüklemiştim hah dedim oldu galiba derken dertsiz başıma iş aldım. Bu seferde "usb aygıtı tanınmadı" diyor ve harici hardisk takılı ama devre dışı kaldı. Sürücüyü kaldır desemde devre dışı bırakta desem aynı hatayı veriyor. Bu durumdan nasıl kurtulabilirim. Fikri olan varsa ne olur söylesin.
mehoaga yazdı: 30 Haz 2024, 19:29
Yaaa ne güzel sorunsuz şekilde çalışan bir haric yedek harddiskim vardı Tarkan hocamın ilk verdiği sayfadan yüklemiştim hah dedim oldu galiba derken dertsiz başıma iş aldım. Bu seferde "usb aygıtı tanınmadı" diyor ve harici hardisk takılı ama devre dışı kaldı. Sürücüyü kaldır desemde devre dışı bırakta desem aynı hatayı veriyor. Bu durumdan nasıl kurtulabilirim. Fikri olan varsa ne olur söylesin.
Usb aygıtı tanınmadı hatası Win 7 zamanlarında bikaç kez başıma geldi şimdiye kadar.
Sanırım harici diskin kablsu yada usb ucu çalışırken yerinden oynuyor. Bende böyle olmuştu. Bikaç kez sök tak yapınca resetleyince düzelmişti.
Siz nasıl çözebilirsiniz bilemedim.
mehoaga yazdı: 30 Haz 2024, 13:37
Saygıdeğer forumdaşlar herkese S.A;
Hayırlı pazarlar, yaaa arkadaşlar "Aygıt yöneticisinde" ünlem olan bir sürücü var ekran görüntüsünü paylaşıyorum. Bu sürücüyü nedir ne işe yarar bilmiyorum ama Acer ın destek sayfasında bulamadım. İlla bu sürücüyü yüklemelimiyiz veya yüklemsesek bana sorun çıkartırmı. Konu hakkında bilgilerinizi rica edeceğim.
TRWE_2012 değerli kardeşim güzel yanıtların için teşekkürler .
Yalnız dün başıma nerden geldi nerden ne kaptıysam virüsmü yedim bilemedim makina garipleşmeye başladı. Nerden anladım bunu bakındım edindim ilave bir yazılım yüklenmemiş ama bir anlam vermedim. Fare kendi kendine yürüyor istediğim yere götürmekte zorlanıyorum. Sorunu çözemeyince bende mecbur kaldım windowsu çökerttim. Yeniden temiz bir kurulum yaptım ama yine aynı. fare garip garip hareketler yapıyor. Valla içinden çıkamadım bu durumdan nasıl kurtuluruz sizlere soruyorum. Allah aşkına mehmet kardeşinize bir yardım eli uzatınız.
İnen sürücü Lenovo nun kendi sürücü sitesi , yani ; sürücü sebebi ile virüs bulaşması zor , Formattan sonra da aynı durumun devam etmesi çok daha tuhaf O sürücüde halen sarı ünlem işareti varsa sağ tıklayıp devre dışı bırak deyin ve sistemi yeniden başlatın
velociraptor yazdı: 01 Tem 2024, 16:52
İnen sürücü Lenovo nun kendi sürücü sitesi , yani ; sürücü sebebi ile virüs bulaşması zor , Formattan sonra da aynı duırumun devam etmesi çok daha tuhaf O sürücüde halen sarı ünlem işareti varsa sağ tıklayıp devre dışı bırak deyin ve sistemi yeniden başlatın
Tarkan hocam; Yeniden başlat deyince kendi kendine aktifleşiyor ve "usb tanınmadı" hatasına düşüyor.