Yeni bir teknoloji Tandem OLED
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11955 kez
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Yeni bir teknoloji Tandem OLED
Hatırladım bu adamıda bu kanalıda. Windows 10 a ilk geçince youtube da baya bi araştırma yapmıştım.
Bu abimizde windows 10 u öve öve bitirememişti. Adamı görünce ilk bu geldi aklıma.
Yok orası güzel yok şurası böyle iyi diye paso övdüler Windows 10 u. Bu ne Windows 10 sevdasıysa artık.
Bu abimizde windows 10 u öve öve bitirememişti. Adamı görünce ilk bu geldi aklıma.
Yok orası güzel yok şurası böyle iyi diye paso övdüler Windows 10 u. Bu ne Windows 10 sevdasıysa artık.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11955 kez
Re: Yeni bir teknoloji Tandem OLED
Sebebi şu : bazen sordum youtube kanalına da reklamını yapmamız için istekler geliyor , mesela şu yazılımın 5 dk lık videosunu çekin uygun bir fiyatta anlaşalım gibi.. belli ki adam da parasını alıp tanıtım yapmış.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Yeni bir teknoloji Tandem OLED
Söylediğin mantıklı abi. Olabilir haklısın. Uygun bi ücret karşılığında video falan çekilebilir. Ama video çok tek taraflıydı bence.
Neyse yinede biraz daha orta yol görüşler olmasını beklerdim. En azından o kadar övene kadar arada bir birkaç eksisindende bahsedilebilirdi.
Neyse yinede biraz daha orta yol görüşler olmasını beklerdim. En azından o kadar övene kadar arada bir birkaç eksisindende bahsedilebilirdi.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11955 kez
Re: Yeni bir teknoloji Tandem OLED
Ben son 12 senede toplasan 2-3 tanıtım yazısı yazmışımdır , ve olumsuz yönlerini de mutlaka belirttim , haa ama yüksek bir ödeme versinler ballandıra ballandıra anlatırım , hahahahah (Şaka tabii) 
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Yeni bir teknoloji Tandem OLED
Hahhaa
Güldürdün abi. Ekmek davası napalım.
Belkide mecbur kaldılar. 
