Cami tuvaletindeki sabunluğu çaldı, lüks aracına binip kaçtı
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11955 kez
- root@localhost
- Gigabyte3

- Mesajlar: 2917
- Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 3920 kez
- Teşekkür edildi: 3194 kez
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Cami tuvaletindeki sabunluğu çaldı, lüks aracına binip kaçtı
Yuh yani. Harbidende yuh. Yaşından başındanda mı utanmadın be adam? Araştırsan varya Şu herifin malı mülkü herşeyi vardır ha...
- BlueLife
- Kilobyte1

- Mesajlar: 292
- Kayıt: 29 Ağu 2014, 20:42
- Teşekkür etti: 45 kez
- Teşekkür edildi: 68 kez
Re: Cami tuvaletindeki sabunluğu çaldı, lüks aracına binip kaçtı
Bazı insanlarda hırsızlık hastalığı diye bir şey vardı galiba. İhtiyacı olmasa bile çalıyorlardı.
Adam varlıklıya benziyor. Komik ve utanç verici ve düşündürücü bir olay.
Videonun ifşa edilmesi ona büyük ceza olmuştur.
Adam varlıklıya benziyor. Komik ve utanç verici ve düşündürücü bir olay.
Videonun ifşa edilmesi ona büyük ceza olmuştur.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Cami tuvaletindeki sabunluğu çaldı, lüks aracına binip kaçtı
Kleptomani sanırım o hastalığın adı.
- sinerci
- Kilobyte1

- Mesajlar: 204
- Kayıt: 04 Tem 2022, 21:54
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 446 kez
- Teşekkür edildi: 308 kez
Re: Cami tuvaletindeki sabunluğu çaldı, lüks aracına binip kaçtı
Muhtemelen camii hocasına kızmıştır ki böyle saçma bir işe kalkışmış.
Hayır video sunu izlediği zaman ne hissetti acaba?
Hayır video sunu izlediği zaman ne hissetti acaba?
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Cami tuvaletindeki sabunluğu çaldı, lüks aracına binip kaçtı
Utanmış mıdır ? Yoksa pişman olmuş mudur ? Çok merak ediyorum şahsen.
- sinerci
- Kilobyte1

- Mesajlar: 204
- Kayıt: 04 Tem 2022, 21:54
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 446 kez
- Teşekkür edildi: 308 kez
Re: Cami tuvaletindeki sabunluğu çaldı, lüks aracına binip kaçtı
Çalıntı malı arkasına soktuğuna göre pişman olmamıştır, Adam büyük seviyor resmen içinde kaybetmiş.

