Windows 12 geliyor

Windows 12 ile ilgili haber, bilgi ve ipucu Paylaşım alanıdır
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53901
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19708 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Windows 12 geliyor

Mesaj gönderen velociraptor »

Resim

Windows 12 hakkında artan sayıda söylenti ve ince ipuçları, işletim sisteminin üretimde olduğunun kanıtına dönüşmeye başlıyor. Aslında yeni nesil Windows önümüzdeki birkaç ay içinde gelebilir. Qualcomm, Snapdragon X Elite tabanlı sistemlerini pazarlamak için bu fırsattan yararlanıyor gibi görünüyor.

Ekim ayında düzenlenen bir etkinlik sırasında Qualcomm, Snapdragon X Elite SoC'yi tanıttı ve yeni bilgi işlem platformunun Windows için üretilmiş en "akıllı", güçlü ve verimli işlemci olacağını belirtti. Aralık ayında Qualcomm, Arm çipinin Apple'ın M3'ünden daha hızlı olduğunu ve üretkenliği, yaratıcılığı ve yapay zeka tabanlı iş akışlarını güçlendiren yapay zeka hızlandırma yetenekleri sağladığını söyledi.

Windows En Son, Qualcomm'un sunumunun, şu ana kadar keşfedilen Windows ekosisteminin yakında yenileneceğine dair en belirgin ipucunu içerdiğine dikkat çekiyor. Fabless çip üreticisi, Snapdragon X Elite SoC'nin CPU performansını test etmek için kullanılan Qualcomm dizüstü bilgisayar referans tasarımına yüklü, belirtilmemiş bir "Windows İşletim Sistemi"nden bahsetti.

Şirket, yeni Arm çipini ve genel Windows işletim sistemini, Windows 11 çalıştıran 12 çekirdekli i7-1360P ve 10 çekirdekli i7-1355U Intel CPU'ları temel alan iki Samsung x86 dizüstü bilgisayarla karşılaştırdı. "Windows işletim sistemi" ile "arasındaki özel ayrım" Windows 11", Qualcomm'un Windows 12'nin yayın öncesi bir sürümünü kullanıyor olabileceğine işaret ediyor.

Resim

Söylentiler, gelişmiş Copilot da dahil olmak üzere yapay zeka odaklı yeteneklere sahip Windows 12'nin 2024 ortasına kadar gelebileceğini gösteriyor. Eğer doğruysa, Qualcomm'un Ekim ayında test edecek çalışan bir sürüme sahip olması o kadar da uzak bir ihtimal değil.

Arayüz tasarımı, birkaç benzersiz değişiklikle (örneğin "kayan" bir görev çubuğu) Windows 11'e benzer olacaktır. Microsoft'un PC kullanıcılarına 2000'li yıllarda Windows Vista deneyiminin ne kadar harika olduğunu hatırlatması gerektiğinden masaüstü widget'ları da geri dönebilir.

Yoğun şekilde yapay zeka odaklı bir işletim sistemi, özel yapay zeka hızlandırıcı mantık birimlerinden büyük ölçüde faydalanacaktır. Intel , en yeni x86 yongalarını yapay zeka ile ilgili uygulamalar ve iş yükleri için optimize ederken Arm yongaları, geleneksel güç verimlilikleri sayesinde gelişmiş bir kullanıcı deneyimi sunabiliyor. Microsoft, Windows 12'de yapay zekaya büyük yatırım yaparsa, Snapdragon X Elite gibi yapay zeka öncelikli bir SoC ile eşleştirme, yapay zeka hızlandırmanın genel bilgisayar deneyimini iyileştirmek için nasıl ölçeklenebileceğini gösterebilir.

Kaynak:
https://www.techspot.com/news/101731-wi ... s-new.html
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: Windows 12 geliyor

Mesaj gönderen burak35 »

Saçma. Bu kadar kısa sürede paso sistem çıkarmak çok yanlış bence. Daha doğru düzgün bitiremedikleri 11 e ve 10 a baksınlar önce.
Bu yaptıklarına dense dense maymun iştahlılık denir. Bir işe başlarsın. Onu geliştrirsin. Sonrada işin sonuna gelir ve onu bitirirsin.
Biri bitmeden ötekine başlanmaz. İnsanlar deneme tahtası yada kobayda değil ayrıca. Yeter artık.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15151
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2506 kez
Teşekkür edildi: 5302 kez

Re: Windows 12 geliyor

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Eyvah....!!!
Kötü günler kapıda
İçinde binlerce telemetrili yapay zekayla
Biri bizi gözetliyor modunda
Windows 12 bu,içelim bir bardak soğuk suyla helva
TRWE_2012
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: Windows 12 geliyor

Mesaj gönderen burak35 »

Aynen doldururlar yine telemetrileri...
Kullanıcı avatarı
keenimo
Byte3
Byte3
Mesajlar: 110
Kayıt: 03 Tem 2022, 23:25
Teşekkür etti: 9 kez
Teşekkür edildi: 83 kez

Re: Windows 12 geliyor

Mesaj gönderen keenimo »

işlemci-işletim sistemi zorunluluğu getirmedikçe sıkıntı yok.
i7 7.nesil ve üzeri işlemcilerde win10 ve üzeri işletim sistemi zorunluluğu olmasaydı windows 8.1 pro dan başka sistem kullanmazdım.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: Windows 12 geliyor

Mesaj gönderen burak35 »

Windows 11 bu kadar sorunluyken ben olsam 12 çıkarmazdım. Bence çok gereksiz. Şuan günümüz için 8.1 bile yeterli. 11 e bile gerek yok.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53901
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19708 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: Windows 12 geliyor

Mesaj gönderen velociraptor »

Zaten çıkartmaktan vazgeçtiler halen %75 Windows 10 kullanıyor
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: Windows 12 geliyor

Mesaj gönderen burak35 »

Desteği kesmeselerdi 7 ve 8.1 de baya bi kullanılırdı. Ama neyse 10 la iadare ederiz artık bizde...
Kullanıcı avatarı
Ensatech
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1173
Kayıt: 22 May 2006, 19:07
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 85 kez
Teşekkür edildi: 190 kez

Re: Windows 12 geliyor

Mesaj gönderen Ensatech »

burak35 yazdı: 08 Şub 2024, 16:53 Aynen doldururlar yine telemetrileri...
Alasını yapmışlar bu co pilot tüm ekranı okumak için kayıt alıyormuş sürekli buda sistem kaynağı ve disk ömrü demek.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: Windows 12 geliyor

Mesaj gönderen burak35 »

Co pilottan bile veri toplamak nedir ya. Bu nasıl bi art niyet böyle. Bu microsoft tam bi vatan haini. Tam bi kullanıcı düşmanı.
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9459
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 929 kez
Teşekkür edildi: 7002 kez

Re: Windows 12 geliyor

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

burak35 yazdı: 29 May 2024, 02:30 Desteği kesmeselerdi 7 ve 8.1 de baya bi kullanılırdı. Ama neyse 10 la iadare ederiz artık bizde...
Eski donanımlar için 8 daha uygun fakat yeni donanımlar mutlak kurulmak için en az Windows 10 ya da 11'i şart koşuyorlar, eski sistemi kursan bile driver yokluğu nedeniyle sorunlarla karşılaşmak daha muhtemel oluyor. Belki ileride bilgisayar alırsam ona da sadece Windows 10 ya da Windows 11 kurma mecburiyeti gelecek geriden gelen sistemlere kurulum izni verilmeyecek üreticiler tarafından.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: Windows 12 geliyor

Mesaj gönderen burak35 »

Öyle evet. Murat arkadaş yemedi içmedi para biriktirdi. Adam gitti lenovo laptop aldı. Sadece 11 kurabiliyor. 10 düzgün çalışmıyor sanırım.
Kendisi konuyu görüp ayrıntılı bilgi verirse sevinirim.
Cevapla