Windows 10-11 Kullanabileceğim Lisansı Free Olan "Ayar Yazılımları" Hangileridir.?

PC hakkındaki genel bilgi ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15182
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2514 kez
Teşekkür edildi: 5327 kez

Windows 10-11 Kullanabileceğim Lisansı Free Olan "Ayar Yazılımları" Hangileridir.?

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Merhabalar

Yukarıdaki uzun soruya yanıt aşağıdaki ekran görüntüsüdür.
Resim
Yazılımları siz kendiniz bulursunuz.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Windows 10-11 Kullanabileceğim Lisansı Free Olan "Ayar Yazılımları" Hangileridir.?

Mesaj gönderen burak35 »

Winaero da baya iyi ama...
Kullanıcı avatarı
Alper1991
Byte2
Byte2
Mesajlar: 94
Kayıt: 22 Eyl 2007, 14:34
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 3 kez
Teşekkür edildi: 10 kez

Re: Windows 10-11 Kullanabileceğim Lisansı Free Olan "Ayar Yazılımları" Hangileridir.?

Mesaj gönderen Alper1991 »

Şuradan ayar yazılımları için alternatifler bulabilirsiniz. Adı biraz garip ama ben en çok privacy.s*xy yazılımını kullanıyorum. Onu da inceleyebilirsiniz.

https://alternativeto.net/category/util ... rm=windows
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15182
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2514 kez
Teşekkür edildi: 5327 kez

Re: Windows 10-11 Kullanabileceğim Lisansı Free Olan "Ayar Yazılımları" Hangileridir.?

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Alper1991 yazdı: 23 May 2024, 09:43 Şuradan ayar yazılımları için alternatifler bulabilirsiniz. Adı biraz garip ama ben en çok privacy.s*xy yazılımını kullanıyorum. Onu da inceleyebilirsiniz.

https://alternativeto.net/category/util ... rm=windows
Öncelikle teşekkürler kıdemli eski forum üyesi....((bir zamanlar çok sık online olan bir forum üyesidir kendisi) seni , forumda görmek güzel...) açılan forum konusuna mesaj yazdığın için...

İnceleyeceğim....(benim gibi yazılım manyağından kaçar mı?)

Kullanıcıların, yazılım kullanım tecrübelerini her zaman önemsemişimdir.Ha bazen terst tepik yediğim de oldu ama bu durum binde bir başıma gelmiştir.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Windows 10-11 Kullanabileceğim Lisansı Free Olan "Ayar Yazılımları" Hangileridir.?

Mesaj gönderen burak35 »

Güzel yazılımlar var linkte. Çoğu işe yarar gibi.
Cevapla

“Genel bilgiler ve ipuçları” sayfasına dön