Aaaa windows 11 de çalışıyor mu yani ? Şaşırdım. Ben belki çalışmaz diye düşünmüştüm. Ama güzel. Yine insanların işine yarayabilir.
İron gibiyse belki sona denerim. İron güzel gidiyo ben şuan sürüm 122 deyim. 80 sürümünü Bilgisayardan ve yedek disklerden sildim.
Ama bulut hesaplarda Google drive ve Mega 80 Sürümü tüm ayarları yapılmış ve paketlenmiş halde duruyor tabi.
Windows 7, Vista ve XP için Güncel tarayıcı Supermium browser
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15170
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2511 kez
- Teşekkür edildi: 5317 kez
Re: Windows 7, Vista ve XP için Güncel tarayıcı Supermium browser
Dene, Iron'nu "emekliye" ayıracaksın....burak35 yazdı: 17 Nis 2024, 11:09 Aaaa windows 11 de çalışıyor mu yani ? Şaşırdım. Ben belki çalışmaz diye düşünmüştüm. Ama güzel. Yine insanların işine yarayabilir.
İron gibiyse belki sona denerim. İron güzel gidiyo ben şuan sürüm 122 deyim. 80 sürümünü Bilgisayardan ve yedek disklerden sildim.
Ama bulut hesaplarda Google drive ve Mega 80 Sürümü tüm ayarları yapılmış ve paketlenmiş halde duruyor tabi.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Windows 7, Vista ve XP için Güncel tarayıcı Supermium browser
O kadar kesin konuşmamak lazım ama. İron yaklaşık 8 9 senede kaç tane tarayıcıyı perte çıkardı haberin var mı ? 
