Windows 7, Vista ve XP için Güncel tarayıcı Supermium browser

Internet konusunda bilgi ve ipuçları paylaşım alanıdır.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Windows 7, Vista ve XP için Güncel tarayıcı Supermium browser

Mesaj gönderen burak35 »

Aaaa windows 11 de çalışıyor mu yani ? Şaşırdım. Ben belki çalışmaz diye düşünmüştüm. Ama güzel. Yine insanların işine yarayabilir.
İron gibiyse belki sona denerim. İron güzel gidiyo ben şuan sürüm 122 deyim. 80 sürümünü Bilgisayardan ve yedek disklerden sildim.
Ama bulut hesaplarda Google drive ve Mega 80 Sürümü tüm ayarları yapılmış ve paketlenmiş halde duruyor tabi.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15170
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2511 kez
Teşekkür edildi: 5317 kez

Re: Windows 7, Vista ve XP için Güncel tarayıcı Supermium browser

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

burak35 yazdı: 17 Nis 2024, 11:09 Aaaa windows 11 de çalışıyor mu yani ? Şaşırdım. Ben belki çalışmaz diye düşünmüştüm. Ama güzel. Yine insanların işine yarayabilir.
İron gibiyse belki sona denerim. İron güzel gidiyo ben şuan sürüm 122 deyim. 80 sürümünü Bilgisayardan ve yedek disklerden sildim.
Ama bulut hesaplarda Google drive ve Mega 80 Sürümü tüm ayarları yapılmış ve paketlenmiş halde duruyor tabi.
Dene, Iron'nu "emekliye" ayıracaksın.... :-D
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Windows 7, Vista ve XP için Güncel tarayıcı Supermium browser

Mesaj gönderen burak35 »

O kadar kesin konuşmamak lazım ama. İron yaklaşık 8 9 senede kaç tane tarayıcıyı perte çıkardı haberin var mı ? :-D
Cevapla