
Phpbb 3.1 in orjinal teması teması bilindiği üzere responsive diye tabir edilen ve farklı ekran boyutlarına göre farklı görünüm alabilen bir temadır , varsayılan olarak hernedense cep telefonları ile görüntüloenirken logosu görünmez (üstteki resim) eğer sizdede aynı sorun varsa aşağıdaki css dosyasını bir metin editörü ile açın
styles/prosilver/theme/responsive.css
ctrl ve F tuşlarına basıp .logo yu buldurtun ve aşağıdaki değeri
.logo {
/* change display value to inline-block to show logo */
display: None;
float: none;
padding: 10px;
Aşağıdaki hale getirin
.logo {
/* change display value to inline-block to show logo */
display: inline-block;
float: none;
padding: 10px;
sonrasında görünüm aşağıdaki hali aalacaktır

Sizce hangisi daha iyi fikrinizi söylerseniz memnun olurum







