Her zaman temiz kurulum'dan sonra mutlaka yaptığım Microsoft Windows XP SP3 reg ayarlamasıdır.
Fayda'sı 2D Çizimler , 2D boyutlu oyunlar ve 3B boyutlu günümüz oyunlarında 2D görsellerin İntel CPU ile daha güzel ve gerçeğe yakın olmasını sağlar.
Ekran Görüntüsü (reg ayarı) :

;DisableMMX - Disable MMX processor extensions
;DisableWiderSurfaces - Disable Wider Surfaces support
;DisableInactivate - Disable dual-head video card debugging
;EnablePrintScreen - Enable Print Screen capture
;ModeXOnly - Use Mode-X for older video cards
;ShowFrameRate - Display the frame rate (if supported)
;DisableNoSysLock - Disable long-duration locks on video memory
;ForceNoSysLock - Force use of long-duration locks on video memory
;EmulationOnly - Enable software emulation layer for older video cards
Türkçesi :
;DisableAGPSupport - AGP desteğini devre dışı bırakır
;DisableMMX - MMX işlemci uzantılarını devre dışı bırakır
;DisableWiderSurfaces - Daha Geniş Yüzeyler desteğini devre dışı bırakır
;DisableInactivate - Çift kafalı video kartı hata ayıklamasını devre dışı bırakır
;EnablePrintScreen - Yazdırma Ekranı yakalamayı etkinleştir
;ModeXOnly - Eski video kartları için Mode-X'i kullanmaya zorlar
;ShowFrameRate - Kare hızını görüntüler (destekleniyorsa)
;DisableNoSysLock - Video belleğindeki uzun süreli kilitleri devre dışı bırakır
;ForceNoSysLock - Video belleğinde uzun süreli kilitlerin kullanılmasını zorlar
;EmulationOnly - Eski video kartları için yazılım emülasyon katmanını etkinleştirir
Anahtar :
Kod: Tümünü seç
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\DirectDraw= DisableMMX = 0 (D-32)
= DisableWiderSurfaces = 0 (D-32)
= DisableInactivate = 0 (D-32)
= ModeXOnly = 0 (D-32)
= DisableNoSysLock = 0 (D-32)
= ForceNoSysLock = 1 (D-32)
= EmulationOnly = 0 (D-32)
D-32 = DWORD-32bit Sayısal Değer demektir.(Türkçesi Çift Kanallı Yazmaç (ter müh. termilojisi) sayısal değeri)
Sistem re-start.....





