Ömrün uzun ve bereketli olsun.....!!!
Doğum Günün Kutlu Olsun @root@localhost
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15194
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2517 kez
- Teşekkür edildi: 5333 kez
Doğum Günün Kutlu Olsun @root@localhost
Ömrün uzun ve bereketli olsun.....!!!
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53938
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19763 kez
- Teşekkür edildi: 11981 kez
- root@localhost
- Gigabyte3

- Mesajlar: 2925
- Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 3927 kez
- Teşekkür edildi: 3205 kez
Re: Doğum Günün Kutlu Olsun @root@localhost
Teşekkürler sayın abilerim. Darısı hep birlikte 44'e. Sağ olun var olun. :)
- sinerci
- Kilobyte1

- Mesajlar: 204
- Kayıt: 04 Tem 2022, 21:54
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 446 kez
- Teşekkür edildi: 308 kez
Re: Doğum Günün Kutlu Olsun @root@localhost
Sağlıkla, Mutlu ve Huzurlu yıllar dilerim.
Yeni yaşında var mı bir güncelleme? sistem hızı ne durumda?

Yeni yaşında var mı bir güncelleme? sistem hızı ne durumda?
- BlueLife
- Kilobyte1

- Mesajlar: 292
- Kayıt: 29 Ağu 2014, 20:42
- Teşekkür etti: 46 kez
- Teşekkür edildi: 68 kez
Re: Doğum Günün Kutlu Olsun @root@localhost
Sevdiklerinle birlikte, sağlıklı, huzurlu, mutlu hayallerini gerçekleştirebileceğin nice yıllar dilerim.
- root@localhost
- Gigabyte3

- Mesajlar: 2925
- Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 3927 kez
- Teşekkür edildi: 3205 kez
Re: Doğum Günün Kutlu Olsun @root@localhost
Tesekkurler. Şimdilik Yok stabil gidiyoruz. Aynen devam :)sinerci yazdı: 13 Eki 2023, 03:56 Sağlıkla, Mutlu ve Huzurlu yıllar dilerim.
Yeni yaşında var mı bir güncelleme? sistem hızı ne durumda?![]()
![]()
Ilerisi için yatay bir kasa yada belki itx formlu bir kasa düşünüyorum. Salonda duracak. Tv ye hdmi ile bağlayacağım. Araştırma yapıyorum. Ufacık tefecik ici oldu ficicik. Adamlar 20cm kasaya oyun bilgisayarı yapmışlar. Teknoloji nereye gidiyor.
- root@localhost
- Gigabyte3

- Mesajlar: 2925
- Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 3927 kez
- Teşekkür edildi: 3205 kez
Re: Doğum Günün Kutlu Olsun @root@localhost
Teşekkürler. Hep birlikte güzel günler diliyorum. :)BlueLife yazdı: 13 Eki 2023, 10:07 Sevdiklerinle birlikte, sağlıklı, huzurlu, mutlu hayallerini gerçekleştirebileceğin nice yıllar dilerim.
- AmbaSSadoR
- Kilobyte4

- Mesajlar: 779
- Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 126 kez
- Teşekkür edildi: 97 kez
- root@localhost
- Gigabyte3

- Mesajlar: 2925
- Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 3927 kez
- Teşekkür edildi: 3205 kez
-
mertcan90
- Kilobyte4

- Mesajlar: 786
- Kayıt: 02 Eki 2020, 21:13
- Teşekkür etti: 716 kez
- Teşekkür edildi: 676 kez
Re: Doğum Günün Kutlu Olsun @root@localhost
Nice senelere sağlıkla, huzurla. Tabi bu ülkede ne kadar olabilirse.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Doğum Günün Kutlu Olsun @root@localhost
Kasa Videosu yakışır. Şöyle izlerken nostalji yaparız hem. :)root@localhost yazdı: 13 Eki 2023, 11:41Tesekkurler. Şimdilik Yok stabil gidiyoruz. Aynen devam :)sinerci yazdı: 13 Eki 2023, 03:56 Sağlıkla, Mutlu ve Huzurlu yıllar dilerim.
Yeni yaşında var mı bir güncelleme? sistem hızı ne durumda?![]()
![]()
Ilerisi için yatay bir kasa yada belki itx formlu bir kasa düşünüyorum. Salonda duracak. Tv ye hdmi ile bağlayacağım. Araştırma yapıyorum. Ufacık tefecik ici oldu ficicik. Adamlar 20cm kasaya oyun bilgisayarı yapmışlar. Teknoloji nereye gidiyor.
