Pc yaptigim islemleri kaydetmiyor
-
Misafir
Pc yaptigim islemleri kaydetmiyor
arkadasalar sorun su
format attim ve driverleri yükledim sonra xpseed yükledim sonra
bir islem yaptigimda bilgisayar o islemi kaydetmiyo
örnek vereyim dosyalarimi sag tiklayip simgeleri yerlestir yapiyorum ad, tür , gibi veya otomatik yerlestir yapiyorum yapiyor ama sayfayi kapattigimda eski haline geri dönüyo neden olabilir.
baska örnel winamp skin degisikligi yapiyorum kapatip actigimda eski haline geri dönüyo anlamak zor :ü: :ü:
format attim ve driverleri yükledim sonra xpseed yükledim sonra
bir islem yaptigimda bilgisayar o islemi kaydetmiyo
örnek vereyim dosyalarimi sag tiklayip simgeleri yerlestir yapiyorum ad, tür , gibi veya otomatik yerlestir yapiyorum yapiyor ama sayfayi kapattigimda eski haline geri dönüyo neden olabilir.
baska örnel winamp skin degisikligi yapiyorum kapatip actigimda eski haline geri dönüyo anlamak zor :ü: :ü:
benzer olayi bende yasadim ve format atip xp tazeyken bu sorunu yaratmasi cok ilginc
incele
viewtopic.php?t=1813
incele
viewtopic.php?t=1813
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
-
onur986
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
- drog_1
- Megabyte3

- Mesajlar: 1329
- Kayıt: 15 Mar 2006, 16:40


