Aile baskısına maruz kalan genç kız yaşadıklarını anlattı
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53922
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19742 kez
- Teşekkür edildi: 11975 kez
Aile baskısına maruz kalan genç kız yaşadıklarını anlattı
Aile baskısına maruz kalan genç kız yaşadıklarını anlattı: "21 yaşındasınız ve hayatınız boyunca anı biriktirememişsiniz, bir yere gidememişsiniz, arkadaşlarınızla eğlenememişsiniz. Sadece evdesiniz. Sadece ihtiyaç olduğunda dışarı çıkıyorsunuz."
Kaynak:
https://x.com/aykiricomtr/status/170513 ... 91651?s=20
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Aile baskısına maruz kalan genç kız yaşadıklarını anlattı
Üzücü. Sanırım Lojman gibi bir yerde yaşıyor. Arkada tel örgü gibi çit gibi birşeyler var. Eğer o tarz biryerde yaşıyorsa işi zor.
Bi kere o tarz bir yere gitmiştim. Lojmandı ve gerçekten çok çok sıkıcıydı. :/
Bi kere o tarz bir yere gitmiştim. Lojmandı ve gerçekten çok çok sıkıcıydı. :/
- AmbaSSadoR
- Kilobyte4

- Mesajlar: 779
- Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 126 kez
- Teşekkür edildi: 97 kez
Re: Aile baskısına maruz kalan genç kız yaşadıklarını anlattı
aynısı benim şu anki eşimin yaşadıkları o daha uzun süre yaşamış bu durumu ve kabullenmiş kendince bir hayal aleminde mutlu olduğunu sanmış halbuki en kötü kabusu olmuş bu hayat ona,bu genç kız en azından daha genç ve bu durumu paylaşıp bir kurtuluş arayışı içinde
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Aile baskısına maruz kalan genç kız yaşadıklarını anlattı
Bu kızın tek şansı yaşının 21 olması. Ben onun yerinde olsaydım iş bulup başka bi şehire gitmeye bakardım. Bence bunu düşünmeli.
