
Windows 10 Pro Of Workstation x64 TR
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15151
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2506 kez
- Teşekkür edildi: 5302 kez
Windows 10 Pro Of Workstation x64 TR

- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15151
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2506 kez
- Teşekkür edildi: 5302 kez
Re: Windows 10 Pro Of Workstation x64 TR
Bir dakika , ben konuyu yanlış yere açmışım(yeni yetme forum üyesi hatası....!! :) )
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15151
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2506 kez
- Teşekkür edildi: 5302 kez
Re: Windows 10 Pro Of Workstation x64 TR
Windows Defender, sistem'den deflendi.
Windows Edge sistem'den bloklandı ve silindi.
Sistemin ses sistemi 2 katından 4 katına DFX Audio Enhancer 13.5 TR ile çıkartıldı.Nimich ile arasındaki uyumsuzluk düzeltildi.
Windows XP reg kayıtları uygulandı....
Windows başlat menüsü, StarAllBack for Windows 10 yazılımı ile Windows 7 Başlat Menüsüne çevrildi.
30 adet hizmet devredışı bırakıldı.
Başlangıçta 223 olan arkaplan işlemi 125'e düşürüldü...
Türkiye Cumhuriyeti Türk Bayrağı Teması , sistem'e eklendi....(Kırmızı....!!!,Beyaz....!!!! Türkiye Türkiye Türkiye.....!!!)
Windows Edge sistem'den bloklandı ve silindi.
Sistemin ses sistemi 2 katından 4 katına DFX Audio Enhancer 13.5 TR ile çıkartıldı.Nimich ile arasındaki uyumsuzluk düzeltildi.
Windows XP reg kayıtları uygulandı....
Windows başlat menüsü, StarAllBack for Windows 10 yazılımı ile Windows 7 Başlat Menüsüne çevrildi.
30 adet hizmet devredışı bırakıldı.
Başlangıçta 223 olan arkaplan işlemi 125'e düşürüldü...
Türkiye Cumhuriyeti Türk Bayrağı Teması , sistem'e eklendi....(Kırmızı....!!!,Beyaz....!!!! Türkiye Türkiye Türkiye.....!!!)
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53902
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19709 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15151
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2506 kez
- Teşekkür edildi: 5302 kez
Re: Windows 10 Pro Of Workstation x64 TR
Win10ProOfWorkstation'da kullandığım SORDUM.ORG yazılımları...
Sıkı bir sordum.org takipçisiyim....Hafta en az bir iki defa bakarım web sitesine yeni gelişmeler/geliştirmeler yada sürüm yayınları (yeni) var mı? diye...
www.sordum.org
NOT:
Sordum.org yazılımları içinde kral yazılım Ask Admin'dir.

www.sordum.org
NOT:
Sordum.org yazılımları içinde kral yazılım Ask Admin'dir.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53902
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19709 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Windows 10 Pro Of Workstation x64 TR
Ooo güzel görünüyor. O saydamlık hoşuma gitti yalnız. Reg kayıtlarıyla mı yaptın acaba? Eğer öyleyse paylaşırsan sevinirim. Denemek isterim. :)
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15151
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2506 kez
- Teşekkür edildi: 5302 kez
Re: Windows 10 Pro Of Workstation x64 TR
Çok kolay....burak35 yazdı: 09 Ağu 2023, 18:38 Ooo güzel görünüyor. O saydamlık hoşuma gitti yalnız. Reg kayıtlarıyla mı yaptın acaba? Eğer öyleyse paylaşırsan sevinirim. Denemek isterim. :)
Winaero Tweaker 1.40 ile bunu yapabilirsin.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Windows 10 Pro Of Workstation x64 TR
Müsait bi zamanda denerim belki winaero. Teşekkürler. Buara müzik arşivimi geliştirmeye verdim kendimi. :)
36 bin parçalardan 38500 parçalara çıkarttım arşivi. 600 Grup ve sanatçı vardı, Şuan 690 a çıkmış durumda.
Hep eskiler var. 50 60 70 80 90 ve 2000 li yılların başlarından albümler var. Şaka maka mis gibi oldu benim arşiv. :)
Windows 10 ne durumda buarada ? Sorun sıkıntı var mı ?
36 bin parçalardan 38500 parçalara çıkarttım arşivi. 600 Grup ve sanatçı vardı, Şuan 690 a çıkmış durumda.
Hep eskiler var. 50 60 70 80 90 ve 2000 li yılların başlarından albümler var. Şaka maka mis gibi oldu benim arşiv. :)
Windows 10 ne durumda buarada ? Sorun sıkıntı var mı ?
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15151
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2506 kez
- Teşekkür edildi: 5302 kez
Re: Windows 10 Pro Of Workstation x64 TR
Ya o kadar zor birşey değil iki tık + bir restart = Şeffaf Windows Görev Çubuğuburak35 yazdı: 23 Ağu 2023, 00:50 Müsait bi zamanda denerim belki winaero. Teşekkürler. Buara müzik arşivimi geliştirmeye verdim kendimi. :)
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15151
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2506 kez
- Teşekkür edildi: 5302 kez
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Windows 10 Pro Of Workstation x64 TR
O kadar kötü mü ya durum ?
Windows 10 da çok fazla yeni sürümlere geçmemek lazım galiba...
- esatiz
- Gigabyte3

- Mesajlar: 2681
- Kayıt: 30 Eki 2020, 11:18
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 399 kez
- Teşekkür edildi: 451 kez
Re: Windows 10 Pro Of Workstation x64 TR
[mention]TRWE_2012[/mention] hocam nahimic i nasıl kurdunuz lenovoya...
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15151
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2506 kez
- Teşekkür edildi: 5302 kez
Re: Windows 10 Pro Of Workstation x64 TR
Özel bir çaba sarffetmedim.Makine ile birlikte verilen "ÖZEL LENOVO SÜRÜCÜ" usb belleği içinde hazır geldi.Ayrıca Microsoft'un Store Mağzasında en güncel sürüm de var....Oradan da direkt kurabilirsin.
- root@localhost
- Gigabyte3

- Mesajlar: 2919
- Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 3920 kez
- Teşekkür edildi: 3196 kez
Re: Windows 10 Pro Of Workstation x64 TR
nahimic bizde direk kuruluyor. lenovo donanımı destekli muhtemelen.
edit : bende olmadı ilginç. TRWE abimde kuruluyor.
