Windows 10 Pro Of Workstation x64 TR

Windows 10 ile ilgili bilgi paylaşım alanıdır
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15151
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2506 kez
Teşekkür edildi: 5302 kez

Windows 10 Pro Of Workstation x64 TR

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Resim
Lenovo sisteminde ilk kurduğum ve gerçek mana da ilk stabil sistem
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15151
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2506 kez
Teşekkür edildi: 5302 kez

Re: Windows 10 Pro Of Workstation x64 TR

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Bir dakika , ben konuyu yanlış yere açmışım(yeni yetme forum üyesi hatası....!! :) )
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15151
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2506 kez
Teşekkür edildi: 5302 kez

Re: Windows 10 Pro Of Workstation x64 TR

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Windows Defender, sistem'den deflendi.

Windows Edge sistem'den bloklandı ve silindi.

Sistemin ses sistemi 2 katından 4 katına DFX Audio Enhancer 13.5 TR ile çıkartıldı.Nimich ile arasındaki uyumsuzluk düzeltildi.

Windows XP reg kayıtları uygulandı....

Windows başlat menüsü, StarAllBack for Windows 10 yazılımı ile Windows 7 Başlat Menüsüne çevrildi.

30 adet hizmet devredışı bırakıldı.

Başlangıçta 223 olan arkaplan işlemi 125'e düşürüldü...

Türkiye Cumhuriyeti Türk Bayrağı Teması , sistem'e eklendi....(Kırmızı....!!!,Beyaz....!!!! Türkiye Türkiye Türkiye.....!!!)
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53902
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19709 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: Windows 10 Pro Of Workstation x64 TR

Mesaj gönderen velociraptor »

Windows 10 kısmına taşındı :arrow:
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15151
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2506 kez
Teşekkür edildi: 5302 kez

Re: Windows 10 Pro Of Workstation x64 TR

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Win10ProOfWorkstation'da kullandığım SORDUM.ORG yazılımları...
Resim
Sıkı bir sordum.org takipçisiyim....Hafta en az bir iki defa bakarım web sitesine yeni gelişmeler/geliştirmeler yada sürüm yayınları (yeni) var mı? diye...

www.sordum.org

NOT:

Sordum.org yazılımları içinde kral yazılım Ask Admin'dir.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53902
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19709 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: Windows 10 Pro Of Workstation x64 TR

Mesaj gönderen velociraptor »

Teşekkürler :arrow:
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: Windows 10 Pro Of Workstation x64 TR

Mesaj gönderen burak35 »

Ooo güzel görünüyor. O saydamlık hoşuma gitti yalnız. Reg kayıtlarıyla mı yaptın acaba? Eğer öyleyse paylaşırsan sevinirim. Denemek isterim. :)
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15151
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2506 kez
Teşekkür edildi: 5302 kez

Re: Windows 10 Pro Of Workstation x64 TR

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

burak35 yazdı: 09 Ağu 2023, 18:38 Ooo güzel görünüyor. O saydamlık hoşuma gitti yalnız. Reg kayıtlarıyla mı yaptın acaba? Eğer öyleyse paylaşırsan sevinirim. Denemek isterim. :)
Çok kolay....

Winaero Tweaker 1.40 ile bunu yapabilirsin.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: Windows 10 Pro Of Workstation x64 TR

Mesaj gönderen burak35 »

Müsait bi zamanda denerim belki winaero. Teşekkürler. Buara müzik arşivimi geliştirmeye verdim kendimi. :)
36 bin parçalardan 38500 parçalara çıkarttım arşivi. 600 Grup ve sanatçı vardı, Şuan 690 a çıkmış durumda.
Hep eskiler var. 50 60 70 80 90 ve 2000 li yılların başlarından albümler var. Şaka maka mis gibi oldu benim arşiv. :)

Windows 10 ne durumda buarada ? Sorun sıkıntı var mı ?
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15151
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2506 kez
Teşekkür edildi: 5302 kez

Re: Windows 10 Pro Of Workstation x64 TR

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

burak35 yazdı: 23 Ağu 2023, 00:50 Müsait bi zamanda denerim belki winaero. Teşekkürler. Buara müzik arşivimi geliştirmeye verdim kendimi. :)
Ya o kadar zor birşey değil iki tık + bir restart = Şeffaf Windows Görev Çubuğu
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15151
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2506 kez
Teşekkür edildi: 5302 kez

Re: Windows 10 Pro Of Workstation x64 TR

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

burak35 yazdı: 23 Ağu 2023, 00:50
Windows 10 ne durumda buarada ? Sorun sıkıntı var mı ?
Windows11'den bir farkı yok.....
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: Windows 10 Pro Of Workstation x64 TR

Mesaj gönderen burak35 »

O kadar kötü mü ya durum ? :( Windows 10 da çok fazla yeni sürümlere geçmemek lazım galiba...
Kullanıcı avatarı
esatiz
Gigabyte3
Gigabyte3
Mesajlar: 2681
Kayıt: 30 Eki 2020, 11:18
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 399 kez
Teşekkür edildi: 451 kez

Re: Windows 10 Pro Of Workstation x64 TR

Mesaj gönderen esatiz »

[mention]TRWE_2012[/mention] hocam nahimic i nasıl kurdunuz lenovoya...
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15151
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2506 kez
Teşekkür edildi: 5302 kez

Re: Windows 10 Pro Of Workstation x64 TR

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

esatiz yazdı: 25 Ağu 2023, 17:31 @TRWE_2012 hocam nahimic i nasıl kurdunuz lenovoya...
Özel bir çaba sarffetmedim.Makine ile birlikte verilen "ÖZEL LENOVO SÜRÜCÜ" usb belleği içinde hazır geldi.Ayrıca Microsoft'un Store Mağzasında en güncel sürüm de var....Oradan da direkt kurabilirsin.
Kullanıcı avatarı
root@localhost
Gigabyte3
Gigabyte3
Mesajlar: 2919
Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 3920 kez
Teşekkür edildi: 3196 kez

Re: Windows 10 Pro Of Workstation x64 TR

Mesaj gönderen root@localhost »

esatiz yazdı: 25 Ağu 2023, 17:31 @TRWE_2012 hocam nahimic i nasıl kurdunuz lenovoya...
nahimic bizde direk kuruluyor. lenovo donanımı destekli muhtemelen.

edit : bende olmadı ilginç. TRWE abimde kuruluyor.
Cevapla