Ben olsam arka plana müzik olarak "Erik dalı gevrektir" koyar bi güzel trollük yapardım.
Meyva tooplayan robotlar
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53941
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19764 kez
- Teşekkür edildi: 11983 kez
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Meyva tooplayan robotlar
Güzelmiş. Teknoloji işte.
Ben olsam arka plana müzik olarak "Erik dalı gevrektir" koyar bi güzel trollük yapardım.

Ben olsam arka plana müzik olarak "Erik dalı gevrektir" koyar bi güzel trollük yapardım.
