Kayıt defteri

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
seheryeli
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1388
Kayıt: 18 Kas 2006, 23:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Kayıt defteri

Mesaj gönderen seheryeli »

Merhaba arkadaslar XP de kayıt defteri hangisi idi ve nerden bulabilirim yardımcı olursanız sevinirim ve birde benim uzaktan yardım ikonu kayıp olmus onu nerden tekrar getirebilirim saygılarımla
Kullanıcı avatarı
Mighty Mouse
Byte4
Byte4
Mesajlar: 174
Kayıt: 16 Mar 2006, 01:08

Mesaj gönderen Mighty Mouse »

Baslat/çalıstır a girin
regedit yazın kayıt defteri karsınıza çıkar
Kullanıcı avatarı
AykutT
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1347
Kayıt: 15 Haz 2006, 10:51
Teşekkür edildi: 8 kez

Mesaj gönderen AykutT »

Ana ekrandayken F1 tusuna basarsanız yardım menüsü açılır..
Herhangi bir program üzerinde F1'e basarsanız ilgili programın yardım menüsü açılır.

Kolay gelsin.
Cevapla