Kayıt defteri
Kayıt defteri
Merhaba arkadaslar XP de kayıt defteri hangisi idi ve nerden bulabilirim yardımcı olursanız sevinirim ve birde benim uzaktan yardım ikonu kayıp olmus onu nerden tekrar getirebilirim saygılarımla
- Mighty Mouse
- Byte4

- Mesajlar: 174
- Kayıt: 16 Mar 2006, 01:08

